Rondje vliegen in zuiden van VS.

Way2go

Member
Aanstaande vrijdag vlieg ik met 2 vrienden richting de VS om met een 172Sp een week te vliegen. We doen dit jaarlijks en hebben tot op heden veel in Californie, Nevada en Arizona gevlogen. Ook Florida een aantal maal aangedaan. Met name van Florida hebben we een aantal zeer bruikbare tips via Airwokers mogen ontvangen.

Dit keer brengt de KLM ons naar Atlanta Ga, waar we ons tripje van af Dekalb starten. Het plan is om een rondje Atlanta, Biloxi, New Orleans, Galveston, San Antonio, Austin te vliegen. Om vervolgens via een omweg (zodat we niet precies dezelfde route terug vliegen) weer richting Atlanta te gaan.
Anders dan bovenstaand hebben we nog niets gepland. We laten wat dat aangaat altijd alles aan de waan van de dag over. De172 is uiteraard wel reeds vastgelegd dus het wordt uitchecken en gaan.

Heeft er iemand goede tips wat betreft bovenstaande route? Ik denk aan plekken die een must-see zijn, hotels, plekken voor een goed U$100 burger, mooie approaches etc.

Ook zeer welkom, tips van FBO's waar we een crew courtesy car kunnen lenen voor een lunch of nog beter, overnight.

Bijvoorbaat dank
 
T82 (Gillespie County) in Texas schijnt een aanrader te zijn. Ligt net buiten het historisch duits-texaanse stadje Fredericksburg en er is een goede diner op het vliegveld. Geen idee of ze een courtesy car hebben...in ieder geval is er wel een rental agency ter plaatse. Ik ben er nog niet geweest maar dit is gebaseerd op verhalen van twee verschillende personen.
 
Laatst bewerkt:
General Dewitt Spain Airport, Memphis. Downwind over de Mississippi, kan je daarna de stad in Graceland en de Sun-studio bekijken en muziek luisteren.
 
Terug
Bovenaan