Rechten Beroepspilotenforum

Diana

Active member
De rechten van het Beroepspilotenforum zijn nu aangepast. Alleen de beroeps (en ik...) kunnen berichten plaatsen. Heb je een CPL/ATPL/GMB maar kun je toch niet posten, mail dan [email protected] of stuur een PM.

Uiteraard is het forum nog voor iedereen te lezen.
 
Diana control, Putty forum check 123.45 ;)

Reading myself 5 ...

Ik mag nog posten!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg afsluiten deze gasten! :D

Dit was onvermijdelijk.... Ik weet niet meer waarom het er ooit af is gehaald maar dit komt het forum wel ten goede denk ik.

Een goede stap Diana.
 
Airwork Tower, good morning,

Art's still with you.:radar:

Zoals je weet had het voor mij niet gehoeven, zelf reinigende werkzaamheid middels participatie/interventie van de reeds aanwezige "beroeps" had ook gekund, kruisbestuiving via andere invalshoeken etc, maar goed, dat is water onder de brug nu. Ben toch wel benieuwd naar het beoogde verschil in kwalitatieve bijdragen en de meningsuitwisseling hierover.
Ook "beroeps" kunnen in de hitte van het debat nog wel eens overgaan tot het debiteren van halve waarheden en uit het verband gerukte quotaties van andere deelnemers, om zo hun in twijfel getrokken kredietwaardigheid in de onderhavige discussie nog wat proberen op te poetsen.
Om het forum dan toch schoon te houden, met schoon bedoel ik onder andere, bij de les blijven, het onderwerp aanspelen, niet de man, en met feiten en een op gedegen onderbouwde argumentatie aan de discussie deelnemen.

Dat is een hele mond vol he? Je ziet, Art heeft erover nagedacht.
In dat verband nog iets voor "Tower" om eens aan te denken.
Nu de "beroeps" op het veld staan heb je soms wel eens een "beroeps" scheidrechter nodig. "Tower" zou eens kunnen denken aan een KLIKO, Iz of Overload, om waar nodig als assistent controller mee te modereren op dit forum.
Zou wel eens geen overbodige luxe kunnen zijn.

Art gaat wel op de tribune zitten.;)

Cheerst
Ar
 
AL heb ik mijn CPL papiertje niet niet binnen van onze vrienden van IVW, hier mogen posten is waar het eigenlijk om gaat. Check!
 
Terug
Bovenaan