RE: SELECTIEVE LUISTERTEST

Status
Niet open voor verdere reacties.
MdZ zei:
Volgens mij ben JIJ (ja JIJ Wepz) echt dom of zo en heb je moeite met lezen. Verder ga ik er niet op in. Naja ik vind wel grappig, dat moet ik wel zeggen, dat zelf verzonnen verhaaltje:D haha wie weet werkt het... dat is als je begeleider dit ook ervaart zoals bij mij...

En tja... jullie moeten niet boos zijn omdat ik alles gewoon heel makkelijk vond en het easy heb gehaald... en zoals ik al eerder zei ik was te lang...

Verder wens ik jullie nog succes (ook jij Wepz, zul je nodig hebben:grijns: :grijns: )

Oja en een ding ik snap niet dat hier zoveel A-holes zijn... whatup with that ?? hhmm w8 ik maak ff nieuwe Thread.

Sorry zeg maar doe eens niet zo zielig. Beetje gefrustreed ofzo?? Wepz maakt alleen maar een geintje moet kunnen toch! Het is over het algemeen best gezellig op dit forum als je dat niet kan zijn ga je toch ergens anders kinderachtig zijn.

:1855:Zie je... ik hoef maar iets te zeggen en gelijk van de leuke opmerkingen... zucht dus niet tegen mij zeggen dat ik kinderachtig ben. Man eerst dacht ik dat dit wel een goedE forum was. maar nee:
- oeoeoe pas op dat je spelling wel goed is (heel grappig grapje)
- Als iemand een Leuk grapje maakt (wat ik persoonlijk helemaal niet leuk vind vooral als je te horen hebt gekregen wat ik te horen heb gekregen) en dan mag je NIKS terug zeggen.
- en dan krijg je weer van die ventjes die er ook nog eens iets over willen zeggen.
-En volgens mij begrijpen jullie niet dat dat met die lichtflits (dus niet lichtflitsen) ECHT was en de begeleider vroeg aan mij of ik het opnieuw wou doen....

heel zielig hier hoor...

1 WOORD: ZUCHT

@Tomcat:

eindelijk iemand die het een beetje serieus neemt, haleluja!

maja het kwam van buiten, er zat een raam naast mijn tafel en ik deed mijn hoofd iets naar achter en waarschijnlijk was de zon in een bepaalde hoek gekomen waardoor die in mijn ogen kwam maar ook in die van mijn begeleider. Het waren van die lamellen dus je begrijpt wel hoe het dan gekomen is...

De gezelligheid is hier idd ver te zoeken. Als er op dit forum iets is wat je niet aan staat, dan ga je toch lekker iets anders doen dan hier een beetje je frustraties uiten. En het valt trouwens ook wel op dat heel veel dingen van dit forum jou niet aanstaan, dus zou het niet misschien aan jouw persoonlijke eigenschappen liggen?

reageer is ff niet zo gefrustreert mdz, ik snap ook niet waarom je het leuk vindt als mensen in het begin weggestuurt worden bij PO1 (zou jij dat leuk vinden). En kom op, we hebben allemaal dezelfde interesse, waarom zouden we dan 'ruzie' maken.

Volgens mij gaat het met dit topic niet meer goed komen. Ik sluit af om te voorkomen dat het te persoonlijk wordt. Als iemand verder wil gaan over de selectieve luistertest, dan kan dat in een nieuw topic, maar s.v.p. niet meer over Lichtflitsen. Dat onderwerp is inmiddels zo groot geworden dat ik er een X-files gevoel bij krijg. :1855:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan