Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De bonus:
Het enige wat ik kan bedenken zijn die vooruitstekende ''flappen'' aan de stabilatoren, dat zie je dacht ik niet vaak.
Keertje behandeld op Discovery Channel, ook een aantal filmpjes op YTDat was de reden dat ik dacht... ik begin met alleen de staart. En dat was nog sneller raak dan ik had gedachtKnap gedaan, E-A!
Maar dat je ook vliegend niet veel meer nodig hebt, dan alleen die staart?
Take these broken wings, and learn to fly again...
![]()
1983 Negev mid-air collision - Wikipedia
en.wikipedia.org
Bekijk bijlage 869
Onder Eagle adepten een behoorlijk legendarisch voorval. Misschien wel uniek in de fixed wing luchtvaart.
Een complete vleugel afbreken, toch uit de spin komen en landen... de eerste reaktie van McDonnell Douglas: Onmogelijk!
Maar blijkbaar kon het toch, met voldoende lift van de body, en genoeg gas erop... thrust to weight, meer dan 1.
Het toestel is doodleuk gerepareerd en heeft hierna nog vele missies gevlogen.
OK, nu stop ik, en gaan we (zo te zien) supersonisch verder.
Dit is een Matruschka Hint, die ik niet begrijp !
scheurt ie niet door de 'brenner pas'? Met zijn 30 tonnen diesel, ver van huis maar in zijn sas?Met de vlammen in de pijp scheur ik door de stratosfeer - Henk Wijngaard
* klassieker
Variatie op het thema.scheurt ie niet door de 'brenner pas'? Met zijn 30 tonnen diesel, ver van huis maar in zijn sas?
Mèèèèèèèèèh!Of: het GeitenPaadje