Pprune warning

Speedster

New member
Beste collega's,

Voor jullie die zich ook op pprune bevinden even een belangrijke waarschuwing.

Pprune heeft onlangs het IP adres van een aantal leden getraceerd en de betreffende leden een mail gestuurd dat zij een rechtzaak zullen hebben.
Pprune is officieel gevestigd in de VS en de betreffende leden hebben voor zover ik weet enkel de Amerikaanse nationaliteit.

Blijkbaar is vrijheid van meningsuiting vooral wat betreft topics Midden Oosten maatschappijen gewoonweg niet toegelaten.

Een gewaarschuwd man...

Speedster
 
Dit heb ik ook gelezen... Het ging meen ik om een topic van Etihad en hun nieuwe grooming guide, die belachelijk gemaakt werd. Ik vraag me af of dit geen hoax was... Ik hoop het eigenlijk.
 
Hmmm vreemd? Ik dacht dat een paar mensen van OPS bij Astraeus destijds PPRUNE hadden opgezet en dit dus gevestigd was in het Verenigd Koninkrijk en niet in de VS, klaarblijkelijk heb ik me vergist of zijn er recent dingen verandert...???

@Dutchbird-757 Heel goed mogelijk, in het verleden heeft PPRUNE vaker hier mee te maken gehad. Zo is een vliegschool in Florida " Ormond Beach Aviation" ook eens te keer gegaan tegen PPRUNE met allerlei dreigementen.

maar Speedster je hebt gelijk een gewaarschuwd mens... !
 
Hmmm vreemd? Ik dacht dat een paar mensen van OPS bij Astraeus destijds PPRUNE hadden opgezet en dit dus gevestigd was in het Verenigd Koninkrijk en niet in de VS, klaarblijkelijk heb ik me vergist of zijn er recent dingen verandert...???
Volgens mij hebben de yanks het een tijdje geleden gekocht.
 
Hoax of niet, ook op een forum kun je niet alles zeggen wat je wilt, er zijn grenzen. Met vrijheid van meningsuiting heeft dat niet veel te maken, eerder met smaad en laster.
 
Terug
Bovenaan