Bij de Ilent en KIWA heb ik de vraag uitstaan of een PPL vlieger met een geldig LAPL medical mag vliegen als de vlieg omstandigheden aan de LAPL restricties voldoen ( mtow <3000; binnen europa, geen night VFR enz) waarom zou je dat willen? Omdat ik als 60+ nu jaarlijks medisch gekeurd moet worden ipv 2 jaarlijks en ik eigenlijk altijd LAPL vlieg. Maar om nou m’n kostbare PPL brevet nou te ‘degraderen’ gaat me ook te ver..
Merkwaardig dat KIWA en ILenT het amtwoord niet weten en na elkaar verwijzen..kastje-muur-kastje-muur enz. Ook de keuringsartsen die ik sprak geven tegenstrijdige antwoorden…. Wie weet het ZEKER? tzou toch jaarlijks ruim honderd euro schelen ( ja vliegen kost geld enz enz)
Merkwaardig dat KIWA en ILenT het amtwoord niet weten en na elkaar verwijzen..kastje-muur-kastje-muur enz. Ook de keuringsartsen die ik sprak geven tegenstrijdige antwoorden…. Wie weet het ZEKER? tzou toch jaarlijks ruim honderd euro schelen ( ja vliegen kost geld enz enz)