Beste Airworkers,
Allereerst wil ik me even voorstellen. Robert-Jan, 31 (wo afgestudeerd) en al lange tijd eigenaar van een droom om verkeersvlieger te worden. Op mijn 26e had ik getracht om te starten met een integrated opleiding (via EPST), echter was ik een beetje allergisch voor de kosten (schulden) die je er gratis bij krijgt (150K).
Dus toen de keuze gemaakt om over te gaan tot plan B. Namelijk de hele meuk zelf zien te bekostigen. Nu na 5 jaar sparen heb ik voldoende financiële middelen om mijn droom te verwezenlijken. De bedoeling is dat ik voor een modular opleiding ga, kostenplaatsje einde van de rit, ongeveer 60k.
Mijn roadmap op dit moment :
Zijn er hier mensen die dezelfde route hebben bewandeld op ongeveer dezelfde leeftijd? Zou graag hun advies willen horen, o.a. m.b.t. de keuze voor OAA?
Ik hoor het graag.
Gr
Novotel
Allereerst wil ik me even voorstellen. Robert-Jan, 31 (wo afgestudeerd) en al lange tijd eigenaar van een droom om verkeersvlieger te worden. Op mijn 26e had ik getracht om te starten met een integrated opleiding (via EPST), echter was ik een beetje allergisch voor de kosten (schulden) die je er gratis bij krijgt (150K).
Dus toen de keuze gemaakt om over te gaan tot plan B. Namelijk de hele meuk zelf zien te bekostigen. Nu na 5 jaar sparen heb ik voldoende financiële middelen om mijn droom te verwezenlijken. De bedoeling is dat ik voor een modular opleiding ga, kostenplaatsje einde van de rit, ongeveer 60k.
Mijn roadmap op dit moment :
- PPL (dmv zelfstudie OAA),
- daarna ATPL (zelfstudie OAA).
- Om vervolgens te starten aan de Waypoint Modular Program (OAA) (eindstand CPL(A) met IR(A) en MCC, ATPL(A), JOC)
Zijn er hier mensen die dezelfde route hebben bewandeld op ongeveer dezelfde leeftijd? Zou graag hun advies willen horen, o.a. m.b.t. de keuze voor OAA?
Ik hoor het graag.
Gr
Novotel