PPJN

PH687

New member
Hoi allen,

Iemand een idee wat er met www.pilotjobsnetwork.com is gebeurd? Er is het een en ander veranderd. Ik begrijp dat je nu moet inloggen. Op zich geen probleem. Ik mis alleen enorm de overzichtpagina met daarop de updates van de afgelopen tijd, zodat je in een keer ziet over welke maatschappijen er nieuwe informatie is opgegeven. Of kijk ik niet goed? Of zie ik iets vreselijk over het hoofd?

Groeten,
687
 
Heey,

Ik heb hetzelfde probleem helaas. Alleen als ik me wil aanmelden moet ik ook vanalles invullen over mijn department enz. Heb jij dat gewoon gedaan? Jammer in ieder geval, het was een fijne site!

Greetz
 
Ja, heb ik wel gedaan. Dan kan ik tenminste inloggen. Maar ook dan zie je geen lijst meer met de laatste updates. En daar baal ik eigenlijk wel een beetje van.
 
Je kunt wel per land kijken wat de vacatures zijn, maar ook die zijn anders.
Jammer dat de oude lay-out weg is, was 1000maal overzichtelijker.
 
Het lijkt erop alsof iemand deze thread heeft gevolgd en het commentaar ter harte heeft genomen. Als je naar beneden scrollt staan daar ook weer de updates per dag.
 
Ik wilde me ook wel graag aanmelden daar, maar dan moet je ook je bedrijf opgeven. Is dit altijd zo? aangezien ik er nog geen 1 heb, en dus ook niet kan aangeven of ze gaan aannemen of iets.
 
Terug
Bovenaan