Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zoals jullie wel kunnen zien ben ik hier nieuw... Ik heb Maandag (18-10-2004) PO1 ik vroeg me af of er nog meer mensen maandag PO1 hebben... verder vind ik dat dit een goede forum is heb je veel aan
Ik wou alleen ff melden dat ik PO1 met goede gevolgen heb volbracht... ik was samen met nog 2 andere overgebleven van de 20/25 zoiets.... EN ik was nog een van de beste ook... maja nu de down side... aan het einde van de dag toen ik een afspraak moest maken voor PO2 wilde ze me voor de zekerheid nog even meten... en ja hoor ik was dus 1 of 2 CM te lang... dus ik kon weg...
Naja twas een leuke dag, leuke mensen e.d. en met de wetenschap dat ik het wel KON moet ik opzoek naar iets anders.... IEMAND NOG TIPS ????
Tja het is niet echt lengte opzich... ik ben daar uitgebreid gemete.... en niet alleen de lengte als je staat maar ook je romp, benen etc etc... Ik ben zo'n 1,94 staand wat ok is voor vlieger... maar de afstand van mijn zitvlak tot mijn hoofd is niet 1 cm te lang.... dus 2 bad