Piloten gezocht voor Texel

sebas

New member
Voor onze vliegoperatie te Texel zoeken wij nog gemotiveerde CPL vliegers.

Interesse? Bel ons voor meer informatie.

0320-284519

Wooning Aviation
 
Re: Piloten gezocht voor Texel

Oorspronkelijk gepost door sebas
Voor onze vliegoperatie te Texel zoeken wij nog gemotiveerde CPL vliegers.

Interesse? Bel ons voor meer informatie.

0320-284519

Wooning Aviation

Is dit niet wat aan de commerciële kant dit bericht? :rt:
 
Misschien wel, maar ik denk dat er mensen zijn die een gat in de lucht springen als ze komende zomer 100 op kosten van een ander kunnen gaan vliegen...

Erik.
 
Niet iedereen is zo goed bedeelt als jou sandertje..

Ken ook genoeg mensen die graag een zomer op texel op een PA 28 zouden vliegen..
En die mensen zouden bij mij net zoveel respect krijgen als iemand die een jet vliegt..

my two cents..
 
Hallo altimeter.

Je begrijpt mijn post verkeerd. Ik doelde op airwork lid PA-28, dat hij zich niet zo druk moet maken over het feit dat sebas mensen zoekt via airwork. (heb inmiddels mn post ge-edit om een streepje toe te voegen, scherp he!). Zijn genoeg mensen die op deze manier blij gemaakt kunnen worden. Nuff said!

@sebas

Jep, vlieg sinds begin 2005 rond de stratosfeer. Je boert goed met je bedrijf zie ik. Well done!
Ik zou ook graag willen vliegen voor je vanaf Texel. Misschien als je iemand onverwacht nodig hebt, want het is natuurlijk eerst gegund aan iemand die om vlieguren verlegen zit.

Gr.
Sander
 
Neem me niet kwalijk sander.. ik heb idd je post verkeerd begrepen... nog maals exuses..

Ik ben het met je eens.. denk dat zo;n post ook absoluut op dit forum moet kunnen..

Cheerio..
 
Hey Sander

en...hebben jullie al meer te doen?? zo niet, kom dan maar weer es voorbij..kunnen we nog n avond curry met bier doen?!
Vertrek vrijdag de 21e voor laatste keer ex LGW en ga dan mn leven oppakken bij de KLC:D

PM me maar voor mn current nummer anders...Groeten!!!

RD707
 
@ 180Backtrack...

Vlieg sinds mijn luchtmacht tijd niet meer, en na hier in de UK het beroep als Avitaion broker te hebben beoefend ga ik bij KLC als Crew Controller op OPS aan de slag:D

Jij beginnen bij KLC of?!

Groeten
RD707
 
@ RD707

Dan worden we idd collega's ;)
Ga binnenkort beginnen op de Fo50.

Ben benieuwd of ik ook nog een sociaal leven over heb na een jaar bruisend :grijns: :grijns: Prestwick.

Succes en tot zien in AMS.
 
@ backtrack

Ja mijn sociale leven is ook niet bruisend meer na n jaar Zurich en daarna een jaar Gatwick... ;)

Stuur anders maar ff een PM...ff voorstellen....zal jou dan zeker gaan spreken als je een "sickie" in called of voor iets anders met crew control spreekt :D

Groeten en tot snel in AMS...

RD707
 
hallo Sebas


Ik zie wel wat in uurtjes maken op Texel. Ben in juli klaar in Madrid en kan dan beter niet meteen op mijn kontgat gaan zitten!

@ Sander

Wanneer kom je nou?:) en neem Casper dan ook mee.......ruimte zat hier
 
@wounded knie

Zijn jullie nie al bijna klaar dan???

Ik heb het veel te druk man om langs te komen:grijns:

Cheers, Casper...
 
He wounded knee

Ik kom waarschijnlijk in mei langs. Ik laat het wel weten als ik weet wanneer. Hebben jullie al een helm en kniebeschermers klaar liggen voor me??? Ik heb er zin in...


Hasta luego!

Sander
 
Nou dan zal ik me maar op offeren om Sander en Sjook in bedwang te gaan houden :grijns: !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan