Piloot gezocht voor luchtfotograaf

Markvdl

New member
Beste allemaal,

Ik vlieg al n aantal jaar voor n luchtfotograaf in Hilversum. Ik heb n full time baan en doe dit in t weekend. Ik wil wat meer tijd hebben in t weekend dus wil hier mee stoppen. Ik zoek daarom een vervanger.

Een cpl tmg zou ideaal zijn maar cpl sep kan ook. Ga uit van 6 a 7 keer 3 uur vliegen in de zomerperiode. Kan zowel in t weekend als doordeweeks.

Interesse? Stuur mij dan even een pb, ik kan je in contact brengen met de fotograaf. Vergoeding is bespreekbaar.

Groet,

Mark
 
Luchtfotografie valt tegenwoordig tochonder Part-SPO..? Wel van belang dat degene die het stokje overneemt dit weet of hier ILenT goedkeuring voor is. Wellicht nog even benoemen in je post. Ook een vergoeding/loon mag alleen mits werkend onder AOC of Part-SPO als je een CPL hebt.
 
Beste Mark

Ik probeer je een pb te sturen, maar het lukt niet krijg de melding netwerkfout.

Heb je misschien een e-mails adres.

Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Hi there Turkish Bird,

Try to send your message through BS-Nojoy 01 without tapatalk...:biertje:
Zonder vergoeding is commercieel vliegen niet bespreekbaar..
Good luck,

Ger
 
Volgens mij is geen AOC nodig.

Besluit vluchtuitvoering:

Artikel 1
luchtwerk: een vlucht met een vliegtuig of helikopter waarbij dit of deze gebruikt wordt voor speciale diensten zoals bijvoorbeeld landbouw, fotografie, film, onderzoek, observatie en patrouille, reddingsoperaties of reclame;

Artikel 6
1. Het in artikel 4.1 van de (Luchtvaart)wet bedoelde verbod om zonder AOC vluchten tegen vergoeding uit te voeren, geldt niet voor:
a. vluchten met een luchtschip;
b. luchtwerk;
c. vluchten met een vrije ballon.
 
Terug
Bovenaan