Piloot gevraag M/V

Nou jongens,

Als iemand met een ATPL, 737 Type, 5000 vlieguren solliciteert naar een SIC Turbine job , gaat het echt nie goed met ons bestaan.

Misschien zie ik het verkeerd.

Ger
 
Nou jongens,

Als iemand met een ATPL, 737 Type, 5000 vlieguren solliciteert naar een SIC Turbine job , gaat het echt nie goed met ons bestaan.

Misschien zie ik het verkeerd.

Ger

Staat nergens fulltime, dus kan je er misschien gewoon naast doen toch. Ken zat collegas die naast hun fulltime vliegbaan er ander werk bij hebben voor de fun (of soms het geld)
Like me bijvoorbeeld:p:
 
Punk,
Als jij een fulltime baan hebt als 737 vlieger, zou ik zeggen gun die baan aan een minder gelukkige vlieger die werkloos thuis op de bank zit.

Vrg,

Ger
 
Punk,
Als jij een fulltime baan hebt als 737 vlieger, zou ik zeggen gun die baan aan een minder gelukkige vlieger die werkloos thuis op de bank zit.

Vrg,

Ger

Heb ook totaal geen interesse Heb het druk genoeg met andere werkzaamheden, naast het vliegen op die 737, wat (zelfs fulltime) toch nog heel veel vrije tijd overlaat.
 
Beste Airworkers,

Inmiddels is de positie voorzien. Bedankt voor de vele reacties!

Gaat om een fractional owner operation om te beginnen met een Piper Meridian.

Dit is HET toestel als je alle velden van Europa als bestemming wil gebruiken, en deelnemende klanten comfortabel en economisch naar de plaats van bestemming wil vliegen en niet ergens 200 kilometer in de buurt.

De besparing in tijd in vergelijking met lijnvluchten kan dan enorm zijn!

Hopelijk gaat het aantal deelnemers in de komende maanden flink groeien en moet er veel gevlogen gaan worden, en als het druk wordt ga ik er weer mensen bij vragen.

In de komende maand vliegen we de Meridian over uit de V.S. naar Europa.


Groet Flyeye
 
@GERPOLS,

Het zou ook kunnen dat hij iemand kent. Dus misschien zie je het idd verkeerd :biertje:
 
Terug
Bovenaan