Participatie gezocht

fox31

New member
Hi,

Ik ben op zoek naar een participatie op Lelystad of Hilversum. Ik ben net terug gekeerd uit de UK en nog bezig mijn participatie in een Socata TB10 te verkopen.

Heel interessant lijkt mij dat DiamondFlyers initiatief ... iemand ervaring met de beschikbaarheid van de vliegtuigen bij deze groep?

Dank voor je reacties,
Johan
 
iemand ervaring met de beschikbaarheid van de vliegtuigen bij deze groep?

Hangt ervan af wat je wil. Door de week kun je meestal wel op korte termijn (komende paar dagen) terecht. Weekends zijn over het algemeen vrij vol. Je kunt dan pas over een paar weken (3 a 4) een gaatje vinden.

Voordeel bij de DA40 stichting is dat er 3 kisten zijn. Als er eens eentje uitvalt zijn er nog 2 over. Die moet je dan wel met zijn allen delen, maar je kunt tenminste blijven vliegen!
 
Zijn er ook andere stichtingen naast die van de DiamondFlyers?
Tenzij er iemand hier een Katana DA20 participatie beschikbaar heeft? Een 2-zitter is voor mij meer dan voldoende.

Grt RAH
 
'Zo'n Katana DA20 participatie heb ik ook wel interesse in. Mocht er zo'n participatie in de omloop zijn dan hou ik mijzelf van harte aanbevolen.

Groeten C
 
Omdat ik bij Ryanair mag beginnen is mijn participatie in een DA40 Diesel ook beschikbaar.
 
Is het probleem met die motorbouwer al opgelost? Of vliegen de participanten nu nog steeds voor meer geld/uur?
 
Laatst bewerkt:
De Stichting DA40 Flyers heeft voor de laatste optie gekozen. In de uurprijs is een reservering van ik meen 30 euro opgenomen voor onvoorziene reparaties buiten garantie. De idee is dat, wanneer de motoren vervangen worden door nieuwe exemplaren met garantie, de prijs weer omlaag kan.
 
de reden dat ik dit onderwerp even opnieuw aankaart is dat ik interesse heb in de DA20.
Dus mocht er iemand hier zijn die er een te koop heeft, ik hou me aanbevolen.

Grt RAH
 
Voor diegene die interesse hebben in een DA20 'Katana' participatie bij Diamond flyers op Lelystad.. Ik heb er 1 en wil die verkopen.
Is altijd zeer goed bevallen hoor, maar wil het nu wat groter proberen op de DA40, dus indien interesse stuur maar een berichtje.

Ik hoor/zie het wel,
 
Terug
Bovenaan