paar uur piloot gezocht

rovano

New member
Rare vraag wellicht: Wil graag begin december paar uurtjes naar Zandvoort vliegen om er wat luchtfoto's te maken langs de kust, maar heb geen brevet.

Is er iemand die interesse heeft en nog vlieguren moet/wil maken zodat we er beiden voordelig wat aan hebben?

Met helikopter lijkt het beste, maar misschien met vliegtuigje ook mogelijk.

Hoor graag suggesties en mogelijkheden, bedankt!
 
Hallo,

Hou er rekening mee dat als je foto's wilt maken, je een foto vergunning nodig hebt. Deze zijn aan te vragen via het ministerie van defensie. Tel nr. 070-441 9203 als ik me niet vergis.

Groeten Koning Lucht.
 
Hou er rekening mee dat als je foto's wilt maken, je een foto vergunning nodig hebt. Deze zijn aan te vragen via het ministerie van defensie. Tel nr. 070-441 9203 als ik me niet vergis.

Ja, en deze jongens zijn zo blij dat ze weer eens een vergunning moegen afgeven...;)

Ik geloof zelfs dat je de foto's moet opsturen als ze erom vragen, zodat ze zeker weten dat je niet een of ander groot staatsgeheim hebt vastgelegd op de gevoelige plaat.:grijns:

Granitus
 
Tja....

Op het ogenblik zijn er een aantal zones waar het sowieso niet is toegestaan om foto's te maken. Ik vind het alleen erg merkwaardig dat in deze terroristische tijden je wel foto's mag maken van het rotterdamse havengebied...

Groet Koning Lucht
 
Van de vergunning had ik opgevangen ja, dank voor het nummer.

Tenzij onze kust en zee terplaatse staatsgeheim is hoef ik me geen zorgen te maken...
 
Ach en de Marine trots hebben we ook al verkocht dus veel geheimpjes hebben we niet meer als we die al hadden. Of het moet het huis van Wimlex&Maxima zijn maar wat valt daar nou te zien?
 
Hoi Cheuk,

Handig dat je dat op internet zet... :1855: :1855: Dat geeft verder niks hoor. Ik heb ze alleen maar effe gebeld. ;)

Groet Koning
 
Terug
Bovenaan