Oxford aviation boeken 2012

Evi84

New member
Hoi allen,

Ik overweeg na mijn ppl de atol theorie te gaan doen. Ik hoorde dat de Oxford boeken wel aan te raden zijn. Ik kan de versie van 2012 tegen een goede prijs krijgen. Volgens de verkoper staat easa hier al in behandeld. Nu is mijn vraag: is de 2012 versie echt nog accuraat genoeg of zijn er tussen huidige en 2012 versie toch immense verschillen?

Alvast bedankt,
Evi
 
Waar zou je die gaan doen? Er wel enkele mogelijkheden waar je de boeken in een all-in pakket ook voordelig en up to date kan bekomen.
 
Klopt, echter bij DAC zit je sowieso met 12maanden DL. Niet korter. Ik kan ook moeilijk vrij krijgen voor die 3dagen waar er bij BAFA voor die weekdag wel een mouw aan te passen is in onderling overleg. Soit, ik moet eerst er ook nog eens extra gaan navragen hoor.
 
Ik heb al wat info bekomen van DAC, oa op een vraag ivm flexibiliteit vd planning, dit was hun positief antwoord:

"Dit is het 'standaard' programma, maar je kan van deze planning afwijken en aanpassen aan jou situatie (sneller of langzamer). Ook de grondschool kan dan worden aangepast, hier zijn geen extra kosten aan verbonden."
 
Terug
Bovenaan