oxford 05-06

WIEBE

New member
ik heb me laten vertellen dat dat de epstklas van aankomende mei (zo goed als) vol is. Ik ken al een aantal van de mensen die ook in deze klas zitten, misschien is het leuk om een keer met zn alle af te spreken. Misschien dat niet iedereen gebruikt maakt van die BB, maar wie weet. Het lijkt mij wel gezellig iig.

gr
 
Ik heb mij laten vertellen dat ik in Augustus richting Engeland mag vertrekken, maar bier gaat er bij mij wel in.

Winke, mogen alleen mensen die in mei gaan mee? :)
 
hey

veel succes in Oxford! Hoop dat je het daar erg naar je zin zal hebben ;) en veel succes met je opleiding!

groetjes vanuit het warme spanje hahaha
 
Hé Wiebe en deoostblokker, zijn jullie de enige die het gered hebben bij de EPST van de mensen die er tijdens Fase 2 bij waren? Ikzelf heb toen een back-in-one-year gekregen maar was tegelijkertijd ook met de NLS bezig en daar kan ik in Maart beginnen.
Nou veel succes daar en het gaat vast lukken...jullie gaan vliegen in Amerika en ik in Portugal. Wil ook naar Amerika!!! Hahaha
Doe voorzichtig met die fish and chips en het bier natuurlijk!

Groeten Theo
 
he gaaf dat je bij de nls kan beginnen joh. Portugal zal heus super gaaf zijn. Er waren er bij fase 2 meer die doorgingen naar de sim, ik dacht totaal 5 van de 9 ofzo, en daarvan zijn er nu 4 die door de gehele selecties gekomen zijn. Oostblokker, dat klopt toch ongeveer wel??

gr
 
Ik zit er ook bij, had alleen iets eerder selecties gelopen, maar kende Winke nog van een andere selectieronde uit Spanje...

Wanneer gaan we eindelijk een biertje doen??????

Helaas nog geen terugkoppeling over de definitieve startdatum, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we het binnenkort horen..
 
startdatum

startdatum

jaja mensen, 28 april is het zover. Dan vliegen we richting engeland en op 1 mei beginnen we.
Ik heb er iig onwijs veel zin in. We zijn met zn 10e!


gr
 
Hey!

Ik hoorde vandaag dus dat ik met deze lichting EPST kippen mee kon. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer vertellen, ik ga dus ook mee de 28e!

Groeten,
deoostblokker
 
Ik kreeg vandaag hetzelfde te horen. Ik ben er dus ook bij de 28e! Wanneer gaan we een biertje doen? Het lijkt me namelijk leuk om iedereen van te voren al eens gezien te hebben.

Groeten,
Derk
 
biertje?

biertje?

ik zou zeggen volgende week als er dan meer kunnen!? vr de 17e of zaterdagavond of middag. T maakt mij niet uit. Ik weet niet waar iedereen vandaan komt. Ik zelf uit Rotterdam, maar Utrecht zal wel de meest centrale locatie zijn?!
We merken het wel, het lijkt mij iig ook gezellig.

gr winke
 
Heren!

Ik denk dat we elkaar zoiezo gaan ontmoeten op 6 of 9 Maart. Heb begrepen dat er ook 1 of 2 dames tussen zitten. Gezellig!

Gr. Paul
 
...overigens,

een kleine rectificatie m.b.t. mijn emailadres die op de klasselijst staat:

het - teken moet een _ zijn!

dus een underscore i.p.v. een streepje!

p_v.... etc. :)
 
Terug
Bovenaan