Oude rot wil weer vliegen

Sebastian

New member
Ik heb ooit mijn CPL/ME/IR US, PPL Dutch met R/T en B1 theorie gehaald, maar dat was in de tijd dat de RLD bestond. Inmiddels ben ik erachter dat alles verandert is (Ja, zat ff op een andere planeet). Anyway, mijn Ned PPL is verlopen in 1998, mijn B1 theorie in 1999. Ik heb nu alleen nog US CPL/ME/IR met zo'n 1000 uur, waarvan zo'n 600 uur ME complex. Heeft 1 van jullie enig idee wat de beste/snelste manier is om in Ned weer te kunnen vliegen? Heb vanaf 2000 niet meer gevlogen en wordt gek van de kriebels.

Alvast bedankt voor de reaktie(s).

Sebastian
 
Amerika??

Kiezen voor een JAA-flightschool. In korte tijd weer alle JAA-papieren halen.

Ervaringsuren heb je al, dus alleen maar examen doen, lijkt me.

Theorie B1 is misschien nog geldig d.m.v. amerikaanse CPL.

Succes.
 
Thnx. IVW (zo heet dat nu, geloof ik) vertelde dat ik alles "gewoon"even moest overdoen. Hele B1 theorie, maar ook PPL etc.. Weet je nog een "fijne" school?
 
Misschien is het ook een optie om gewoon weer current te worden op de US papieren, maar dan heb ik een US registered a/c nodig, ME, in Ned. Weet iemand of dat ook nog kan/mag? BTW, thnx boss
 
Beste Sebas -

Heb je een greencard? en ben je current (zo niet ff snel current worden!)

Als je 1000 TT hebt met meer als 100 multi kan ik je een interview garanderen binnen 2 maanden voor de CRJ..

how do ya like that..



FD
 
lijkt me geweldig! Heb 7 jaar in CA gewoond en gewerkt, geen greencard, maar is wel aan te komen. Moet helaas wel weer current worden, maar dat lijkt me geen probleem. Zeker niet als ik het hier in Ned kan doen, maar vlieg net zo makkelijk ff heen en weer. Dank voor je reaktie, FD! Zie je commentaar graag tegemoet..
 
oh boy this is gonna be sweet..

Wat is het nou, heb je een hekel aan yanks of nie?
 
Veel, heel veel gevlogen in heel USA, was super.. Heb nergens een hekel aan, maar wonen in de USA heeft niet mijn voorkeur. Let wel, voorkeur..
 
Terug
Bovenaan