Oproep: Bemanningslid van KL736 vanuit CUR aankomst 16 Oktober a.s.

Jeroen994

Legend
Ik ben op zoek naar een van de bemanningsleden aan boord van KLM vlucht 736 (CUR-AMS), aankomst 16 Oktober aanstaande.

Aan boord van dat toestel zal een familielid van mij zitten (Woont op Curaçao), en hij zal die dag 50 worden. Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar is het mogelijk om iets leuks voor hem te doen in het vliegtuig?

Jeroen dat soort dingen zijn voor de normale werknemers praktisch niet te achterhalen (naar mijn weten!) of je moet het per toeval weten. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Pinky zei:
Jeroen dat soort dingen zijn voor de normale werknemers praktisch niet te achterhalen (naar mijn weten!) of je moet het per toeval weten. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Was ik al bang voor... mjah niet geschoten altijd mis:P

Werk je bij KLM? FIRDA wordt aan de gate, door check-in, Flightplanning en OPS gebruikt. Onderandere. (Flight Information Royal Dutch Airlines).

Als je naar de BM bali in het crewcenter gaat, trap op, einde rechts, zitten daar altijd een aantal KLM-OPS mensen die graag even een printje van de crm voor je maken. Crew PC's hadden toen ik er nog werkte geen FIRDA. Als je naar bovenstaande balie gaat, kunnen ze achter de naam van deze persoon zetten dat het zijn verjaardag is. Dat zien ze dan bij check in, boarding en de purser krijgt het te zien op de PNL: (passenger name list).
Succes.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan