Opleideningen..

Dutch

New member
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een opleiding. Ik wil al vanaf kind af aan een piloot worden. en ik wil dus de goede en slechte dingen van de verschilende scholen weten. Heeft iemand misschien een antowoord op mijn vraag? iemand die uit ervarig spreekt. En heeft misschien iemand in het buitenland gestudeerd voor piloot? Kan die gene ook misschien een antwoord plaatsen

Alvast bedankt
Greetz Flying_Dutch
 
Hallo Dutch, welkom op dit board.

Hierbij een advies:

1. Lees eerst even goed het Hoe word ik piloot gedeelte in de Kennisbank.

2. Als je dan nog vragen hebt kun je, zoals Capt. Relax al aangeeft, de zoekfunctie gebruiken, want de antwoorden zijn echt in honderden threads te vinden. De zoekfunctie gebruik je net als Google, dus met trefwoorden. Als je niet begrijpt hoe je moet zoeken, loop dan gewoon één voor één de verschillende threads in dit forum af.: klikken op een onderwerp, openen, berichten lezen, sluiten, volgende onderwerp openen, berichten lezen, etc.

Dus niet onmiddellijk een bericht posten met de eerste vraag die in je opkomt. Eerst nadenken, zoeken, de berichten lezen, en weer nadenken. Intelligentie wordt van een (aspirant) piloot wel verwacht. Neem er een avondje (of meerdere avondjes) de tijd voor.

Dan pas posten.
 
Deze vragen zijn hier al 100.000 keer langsgekomen.
Probeer d.m.v de zoekfunctie eens het forum door te spitten.
je zult versteld staan van de informatie die je kunt vinden.

Succes
 
Terug
Bovenaan