Opaallaan vanaf 1 Juni

Mickey Mouse

New member
In Juli ga ik beginnen met mijn opleiding aan de NLS, vandaar dat ik op zoek ben naar een kamer aan de Opaallaan... Zijn er mensen die toevallig rond 1 Juni vertrekken richting Evora of Mesa en hun kamer kwijt willen? Ik hoor het graag!
 
Ik ga volgend jaar hopelijk beginnen aan mijn vliegopleiding , wou graag weten of ik voorrang krijg voor een woning in de buurt

Edit : Vliegschool Nls :)
 
Laatst bewerkt:
Yunnie,

Om in aanmerking te komen voor een kamer aan de Opaallaan is het van belang dat je je tijdig van te voren aanmeld/ inschrijft via de website http://www.studentenwoningweb.nl/. Bij het toekennen van een kamer wordt gekeken naar je positie op de 'wachtlijst'; hoe langer je ingeschreven staat, des te eerder ben je aan de beurt.

Daarnaast is het zo dat de NLS je een urgentieverklaring kan geven wanneer je bij aanvang van de opleiding nog geen kamer hebt. Met zo'n verklaring mag/ kun je ervan uitgaan dat je wordt voorgetrokken en snel in aanmerking komt voor een kamer.
 
Naast afwachten op vrijkomende kamers kan je, nadat je je hebt ingeschreven en een urgentieverklaring hebt gekregen, vaak ook een kamer overnemen van een NLS'er die klaar is met de groundschool. Je plek op de wachtlijst maakt dan niet meer uit.
Vaak kan je dan ook huisraad etc overnemen. Zelf ben ik ook zo aan m'n kamer gekomen.
 
Terug
Bovenaan