op zoek naar werk

eagle one

New member
Tja eindelijk klaar met me opleiding en nu op zoek naar werk in de grote branche.
probleem
solliciteer me een ongeluk en nergens hoor je iets van
Ryan air niks
transavia duurt nog wel even voordat je aan de buurt bent (september zijn de vermoeden)
easy jet hoor je niks van
enz enz enz
wat is nou een maatschappij waar je kan solliciteren waar je antwoordt krijgt en waar je ook kans hebt??
heb zelf CPL en MCC en 200 uur piston ervaring en nog een 50 aan multy sim uren
Wie weet hier iets p
 
Hoi,

Probeer het eens bij condor, airberlin germanwings, lufthansa, germania, SNbrussels enz.
 
Laatst bewerkt:
VLM misschien.... of denim anders idd Duitsland proberen AB of Condor Berlin, daar staan ze op het moment te springen...voor AB aanmelden bij IP (interpersonal)

Climb350
 
bas, stuur hem effe een pm, zonder het topic te kapen svp. Eagle one, stuur iedereen een brief, email, online formulier ofzo. Je moet zorgen dat je overal bovenop de stapel ligt. Met een 737 typerating moet het mogelijk zijn om ergens binnen te komen. Kijk even op http://www.ppjn.com/ hier kun je maatschappijen vinden en b.v. selecteren op vliegtuigtype.
 
ja sorry, zag dat me profiel niet bepaald goed was ingevuld door mij:(
heb geen type helaas,
opleiding afgerond bij Stella.
heb al bij Trans geprobeerd/Ryan/luft/condor/
Air Berlin zijn er geen vacatures als ik op de site kijk,
maar het irritante is gewoon je krijgt niks te horen op enige manier, dat is echt lastig want je weet maar niet waar je aan toe bent.
solliciteer nog maar pas 3 maanden ofzo , dus het is nog niet echt lang, maar dat thuiszitten is ook niet bepaald een lolletje
 
Hou er even rekening mee dat je tegen het zomerseizoen aan zit, dus de mensen die ze nodig hebben voor het zomerseizoen nu in de opleiding zitten.
Vaak wordt er pas weer op sollicitaties gereageerd na de zomer.

3 maanden is nog niet zo gek lang. Ik geloof dat de gemiddelde vlieger toch echt wel een jaar thuis zit voor zijn eerste baan.
Correct me if I'm wrong guys...
 
mm, heb me op de site aangemeld alleen moet je een foto opsturen, dat lukt elke keer niet,
en nu ik me dus opnieuw wil aanmelden, ligt die link ineens plat, krijg geen verbinding:(
wel bedankt voor de info, Als iemand nog iets weet als maatschappijen direct mensen nodig hebben, ik ben wel geintreseerd:D.

See you in the sky:D
 
Terug
Bovenaan