Op de fles....

climb350

New member
en weer een faillisement op m'n lijstje. Voor een ieder die toevallig bij EAE (european Air Express, ATR42) gesolliciteerd heeft.....vanaf volgende maand wordt er niet meer gevlogen en de tent sluit de deuren op 30.9

maar weer de sollicitatiemolen in gang zetten. Wordt ondertussen wel erg doodmoe van die luchtvaart :stapelge:

Climb350
 
Succes jongen. Heb je je in ieder geval ingeschreven bij bureaus als Direct Personnel, Parc, etc? Je weet maar nooit.
 
Good luck dude. Na het IAC en Air Exel weet ik precies waar je het over hebt.

Ja Exel ligt me nog behoorlijk vers in het geheugen. Zoveel mogelijk jongens 35K aftroggelen en dan de tent opblazen...maar ja, daar is al genog over geschreven hier!

Succes jongen. Heb je je in ieder geval ingeschreven bij bureaus als Direct Personnel, Parc, etc? Je weet maar nooit.

mee bezig, zo niet al gedaan....:bwah:

Climb350
 
Vacancies

Vacancies

There are plenty of ATR's flying in India.

Both Kingfisher and Air Deccan looking for pilots.

Good Luck
 
En (niet vliegende) kennis van me werkt voor Vistajet in Salzburg en vertelde me dat ze daar dringend mensen zoeken en vroeg of ik nog mensen kende.......

http://www.vistajet.com

Weet verder niks van het bedrijf, maar t ziet er niet verkeerd uit en volgens de site kun je in NL blijven wonen. Vliegen met challengers etc
 
737 NG non rated

737 NG non rated

Korean Airlines is hiring non type rated people on the 737 - got an e-mail about this from Rishworth.

Not sure what the deal is but perhaps it's worth getting more info about.

You can check out the site here. They are showing four different contracts on the ATR.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan