online question bank Bristol

ojjo29

New member
Wie heeft ervaring met de online question bank van Bristol / Orbit groundschool?
Heb je deze echt nodig voor je examenvoorbereiding?
En hoe zit het met de diverse testprep cd-rom's, van Oxford bijvoorbeeld? Iemand daar ervaring mee?
 
Bristol is BRILJANT!!!! Zelfs m'n oma zou daar d'r ATPL mee halen.

Wat betreft de cd's: vooral de Oxford Meteorologie dvd is heel erg goed, zeker de moeite waard.
 
Denk dat Q bedoeld dat als je de Bristol bank een paar keer doorneemt, je zo op kan voor de ATPL examens. Heb ook gehoord dat ze erg goed zijn, up to date, en met bijlage.

Grtz
 
Bristol is inderdaad erg goed. Ik heb al mijn examens met mooie scores in 1 keer gehaald. De bijlagen verschijnen in een pop-upje bij de vragen inderdaad wat erg handig is. Verder is er bij lastige vragen soms meer info te krijgen en word de vraag dus uitgelegd aan de hand van formules etc.

Kortom, zeer goede ondersteuning naast je boeken om de examens te halen!

-SNO-
 
Het is heel belangrijk dat je vaak oefent met oefenvragen. Dit is het enige dat je goed voorbereid.

weet ik, het gaat mij erom wat nu beter is, de online database of een cd.
De cd mag je houden en is bovendien goedkoper dan de online database, daar betaal je 72 euro voor, voor drie maanden toegang, waarna de toegang weer geblokkeerd wordt. En als je drie keer opgaat voor de examens, moet je dus waarschijnlijk 3 keer toegang kopen, a 72 euro per keer. :bwah:
 
Je kan de Bristol ook delen met je klasgenoten bijvoorbeeld.. je kan namelijk met meerdere tegelijk op dezelfde naam ingelogd zijn.. dus dan valt de prijs zeker mee!

En ik denk nadat je je boeken hebt gedaan een zeer goede voorbereiding is om je examens voor te bereiden... oefenen, herhalen, oefenen!
 
Wat ik bedoel was de questionbank. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er nooit gebruik van heb gemaakt, maar als ik zie wat anderen er voor resultaten mee halen, is het echt heel erg goed. Voordeel van de online questionbank is dat constant ge-update wordt.

De JAR questions cd van Oxford Aviation is bagger, staan veel te weinig vragen op.
 
Hoe zit het met de updates van de ATPL databas, is deze database elk jaar anders en houdt Bristol dat bij, of maakt het niet zoveel uit?

En werkt die CD ook op een Mac? :D
 
Terug
Bovenaan