Nyassa Air Taxi

gerpols

Member
He Guys,

Ben je ouder dan 24......heb je zin om te vliegen....don´t care about money......
want to learn how to fly... ??
Check out: Nyassa Air Taxi in Malawi.
Zoeken 3 vliegers.
Good luck !!
Fly safe,

Ger
 
Naudjuh,

Verkeerde instelling man...!!
Op PPRUNE geeft iemand hetzelfde advies als ik je wil geven....!!
Solliciteer gewoon met een geweldig professioneel, volwassen, no nonsense or bullshit verhaal, en overtuig ze, dat in jouw vaderland mannen van 21 jaar operationeel F-16 vlieger zijn in Afghanistan...!!

Fly safe and go for it !

Ger
 
Dat doe ik ook wel, don't worry. Toch bedankt :)

Naudjuh,

Verkeerde instelling man...!!
Op PPRUNE geeft iemand hetzelfde advies als ik je wil geven....!!
Solliciteer gewoon met een geweldig professioneel, volwassen, no nonsense or bullshit verhaal, en overtuig ze, dat in jouw vaderland mannen van 21 jaar operationeel F-16 vlieger zijn in Afghanistan...!!

Fly safe and go for it !

Ger
 
Malawi is een mooi land. Ik heb een lay-over gehad in Lilongwe, en was onder de indruk. Groen, goede wegen, zeer aardige mensen, een schoolsysteem dat ook aandacht geeft aan dove, blinde en anderzins gehandicapte studenten.
Er zijn slechtere plekken in Africa
 
@Metrodriver,

Malawi is een mooi land. Ik heb een lay-over gehad in Lilongwe, en was onder de indruk. Groen, goede wegen, zeer aardige mensen, een schoolsysteem dat ook aandacht geeft aan dove, blinde en anderzins gehandicapte studenten.
Er zijn slechtere plekken in Africa

Mag ik deze nomineren voor "the understatement of the year" ? :grijns:

Je kent het hé, best time in a pilots life = V1 at Lagos!

(denk ik ook steeds als dat gebeurt wetende dat we 6 uur later er ook weer landen :wegkwijt:)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ja, dikke pret als je de Afrika topics op PPRuNe er op na slaat :)
Maar het lijkt me helemaal te gek om daar een tijdje te vliegen.
 
Andre, wat het is met Lagos weet ik niet, maar als je er 1x geweest ben dan blijf je er terugkomen, of je wilt of niet, net alsof je in de tentakels van een octopus vast zit. Als ik een MD80 type had dan had ik er zelfs een baan gehad.
Twee jaar geleden kwam de schommel van de (vracht) immigratie uit haar zeecontainer naar onze kist om paspoorten te zien. Ik verzamelde ze van de crew en gaf haar het paspoort van een Brit die in Afrika woonde. Ik zei zo "you don't need to see his, he is an African" waarop ze reageerde met "you are almost an African, you come here so much, bytheway, I NEED 2 juice and 4 cokes!". Een aantal maanden later kwam ik daar weer en kwam ze weer de trap op. "You're back, I didn't see you for a little while". "Yes I know, but I have been even more Africanized. I come to Africa the most, have an African wife, fly an African registered aircraft for an African company, I have an African pilots license. All I need is an African passport" Daar moest ze om lachen. "Welcome to Lagos".

Port Harcourt is ook een vakantiebestemming waar happiness starts at V1
 
@Metrodriver,

Als je nog eens een keer die kant op moet, stuur dan ff een PM. misschien kunnen we een biertje doen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Vorige maand nog in Port Harcourt geweest. Ik vroeg aan de handling of het er wel veilig is.

Ikke: Is it safe here in port harcourt?
Hij: yes very safe, less kidnappings than last year :bwah:

En natuurlijk vraagt hij en de refueler voor cola. Typisch :grijns:
 
Terug
Bovenaan