B767-300ER
New member
Uit de wandelgangen.
787 pas in 2014/2015.
Dan zijn de kinderziektes er in iedergeval uit.
En wat doen de wandelgangen in de tussentijd? Door met de 763?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uit de wandelgangen.
787 pas in 2014/2015.
Dan zijn de kinderziektes er in iedergeval uit.
Waarom niet... de uren op die kisten lopen voorlopig nog niet in de 5 digits.
Dat had natuurlijk 5 nullen of 6 digits moeten zijn
Is er dan niemand die staat te popellen om voor ze te werken, zoals ik??? Kunnen jullie iets aangeven over de selectie en aub niet zie kennisbank,
alvast bedankt
50 euro naar een goed doel van jouw keuze als TUI ArkeFly in 2012 geen 1 dreamliner heeft.
Bij verdere vertragingen van Boeing wordt deze termijn met net zoveel verlengd. Uiteraard ook vicaversa, als ze er wel 1 hebben, maak jij 50 euro over naar een goed doel van mijn keuze....
Deal?
desp zei:deal!!!!!!
KNIP
de deal is voor mijn voorspelling dat Arke de 787 nooit zal krijgen en dat ze stoppen met longhaul en de stoelen elders onderbrengen en flink gaan uitbreiden op de it markt .....
KNIP
.....ook goed, dan houden we het op stoppen met Ica en de stoelen elders onderbrengen en geen 787's ......
Uhh… 50 euro naar een goed doel als arkefly in 2012 geen 787 heeft… Hoezo heb jij dan gewonnen?
Een verlengde versie zou mijns inziens niet passen in de strategie om zoveel als mogelijk uniforme (en dus onderling uitwisselbare vloot) te vliegen