NLS0801

Hallo iedereen,

Vandaag keuring gehad. Ging wel goed denk ik. Alleen "information processing strategies" vond ik lastig.
Nu een vraag:
Ik heb maar 4 van de 5 testen gehad. Test 5 "problem solving competence" heb ik niet gehad.
Dit kan omdat ik het al eerder verpest heb en het dus geen zin meer had. Wat ik overgens niet verwacht. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze al genoeg hadden gezien( of ze wilde snel naar huis toe:p: ).
Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gehad of weet waarom dit is?

BVD
 
Hallo iedereen,

Vandaag keuring gehad. Ging wel goed denk ik. Alleen "information processing strategies" vond ik lastig.
Nu een vraag:
Ik heb maar 4 van de 5 testen gehad. Test 5 "problem solving competence" heb ik niet gehad.
Dit kan omdat ik het al eerder verpest heb en het dus geen zin meer had. Wat ik overgens niet verwacht. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze al genoeg hadden gezien( of ze wilde snel naar huis toe:p: ).
Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gehad of weet waarom dit is?

BVD

Hey TheJester,

Ik had hetzelfde als jou, was rond 3 uur en ineens deed de vrouw de sim open en zei "you're ready" en ik d8 van huh ik moest er nog een doen ? maar dat was dus blijkbaar niet het geval, ik vond ook een aantal dingen wel pittig sommige wat minder, maar heb ondanks dat test 5 niet was geweest een positief resultaat behaalt !
 
Bij mij van het zelfde als Appel22; ineens was ik klaar, terwijl ik echt in de veronderstelling was dat ik nog een uur in dat belachelijk hete apparaat moest doorbrengen. De test met de 3 klokken vond ik het lastigst, moet ik zeggen. Nog even wat aan mijn rekenwerk werken, komende 5 maanden :P
Ik kom trouwens ook in klas 0801 (althans, als ik medisch goedgekeurd word)
 
Hey,

Ik had ook dat ik niet alle testen had gedaan. in die laatste test moest je volgens mij een rondje vliegen en dan een fout oplossen. ik heb echter van een aantal NLS studenten gehoord dat het erg makkelijk was om te cheaten bij deze test. namelijk door niks te doen met het stuur en op die manier ging het vliegtuig stijgen. na een tijdje komt er een foutmelding, dat er iets kapot is. dan komt er een multiple choice vraag van wat is er kapot. het antwoord op die vraag is Carburator Ice. als je dat hebt ingevuld ben je klaar.
misschien omdat het zo makkelijk is om de test te halen hebben ze em er uit gehaald.

ik zit ook in NLS 0801

houdou
 
hehe SAUNASS ;)

had zelf ook maar de 4 testen, de 5e vlucht is geschrapt omdat iedereen blijkbaar al óf van tevoren van iedereen te horen kreeg dat je onder het laagste wolkendek moest vliegen en carborator icing moest melden óf het niet meer essentieel was voor de mensen.
 
Terug
Bovenaan