Nls

daan1991

New member
Wellicht dat de mensen die aan de nls studeren hierop antwoord kunnen geven;

Nu volg ik aviations operations aan het roc van adam airport, ook in hoofddorp naast de nls.
Nu heb ik naar jullie school gemaild, en minimaal eis is havo diploma.
Dit was bij mij al bekend, maar mbo 4 schijnt gelijk te staan aan havo, mocht ik natuurkunde en wiskunde en engels in me pakket houden, dan zou ik in een aantal vliegscholen in nederland aangenomen worden.
Geld deze regel nou wel of niet bij de nls?

Bedankt!
 
Daar durf ik geen antwoord op t egeven.. het beste is het om het voor te leggen aan de NLS zelf.

Good luck!
 
Beste Daan,

Als je je opleiding toch aan het NLC volgt kan je het best gewoon eens een deur verder naar binnen lopen en vragen of je het Head of Training kan spreken of desnoods een afspraak met hem kan maken.

Een andere optie is eens informeren bij Henk Kooijman die het vak engines geeft bij zowel de NLS als het NLC hij kan je denk ik ook verder helpen. Succes!

Grt MHC
 
Wat ik er van weet is dat de lucthvaartmaatschappijen waar je later voor kan gaan werken eisen dat je een HAVO diploma hebt. dus met mbo kun je de opleiding wek halen, maar zal later werk vinden moeilijker zijn. verder weet ik er ook niet zo veel van, maar zoiets heb ik een keer gehoord.
het net zoiets als bij Stella heb je geen natuurkunde nodig om te worden aangenomen, maar als je later bij bv. KLM wil vliegen moet je het toch wel hebben.
 
Zelf ben ik ook na mijn MBO diploma wezen kijken bij de NLS en werd me verteld dat ik toch echt HAVO nodig had. Heb toen mn Propedeuse gehaald van een Technische HBO studie en kon toen wel beginnen. Ik raad je aan toch wel op zn minst HAVO te hebben met het bepaalde vakkenpakket want zelf met mijn Propedeuse was het soms net genoeg om te mogen solliciteren bij sommige maatschappijen. SUCCES!
 
Terug
Bovenaan