NLS klas van januari ...

Ik ken iemand die ook in Eindhoven woonde en eerst heen en weer reed. Dat heeft ie 3 maanden volgehouden geloof ik. Tis echt slecht te doen, dagen op school zijn lang, je rijdt bijna altijd in de spits naar huis en naar school.

Neem een kamer in Beek, is veel relaxeter voor jezelf ook. Hoeveel je iedere dag moet leren, hangt af van hoe goed je in theorie bent.
 
The sky is the limit

The sky is the limit

Hey,

Aangezien dat Jos in novemeber start, zal ik deze thred min of meer over nemen, Ik start in Januarie op de NLS. Dus dat is de klas 0601.

Als er nog mensen zijn met tips, qua wonen. Misschien mensen die wel een plekje weten in beek die vrij komt in januarie, of december is ook geen problem. Alle sorten tips zijn altijd welkom.

En als er iemand dit leest die ook in Januarie op de NLS start, e-mail me dan even! Het zou leuk zijn om al wat klas genoten te ontmoeten.

Groeten,
Pieter-Paul van Griethuysen
 
Hallo allemaal,

Ik heb ga ook in januari aan de NLS beginnen in de klas 06-1, leuk om zo al wat klasgenoten te ontmoeten,
heeft iemand tips over kamers enz, want heb wel zón lijst ontvangen maar weet echt niet wat handig is enz,
maar klasgenoten. pm maar even, dan kunnen we mss mail adressen ofzo uitwisselen,

x karlos
 
Ga in een huis wonen met andere NLS ers. Veramel een aantal klasgenoten en huur een heel huis. Hou je niet van fietsen en heb je geen auto ga dan in Geverik wonen. ;)

Als je voor een losse kamer gaat in een huis met NLS ers let er dan wel op dat sommige huisbazen commerciele prijzen vragen die overeenkomen met de kosten van een kamer in een stad!.
 
Suus en Karlijn,

Wil dat zeggen dat we niet meer uit eten gaan ?

Ik mezelf helemaal tafel manieren zitten aanleren de laastste paar dagen....

FD
 
Hallo allemaal,

Ik wilde even zeggen dat ik ook in de klas van Januari zit. Grappig om zo al wat namen te horen met wie je in de klas komt.
tot volgende week woensdag.
Groeten Harmen :):)
 
Bijgekomen?

Bijgekomen?

Hallo!
Is iedereen van ons gezellige klasje een beetje bijgekomen van het kamp? ;) Ik hoop het! Hier gaat het allemaal prima :) Ik vond het iig (nu ik weer lekker warm en droog bij de ouderlijke eenheden zit) erg geslaagd en ik denk dat we een knotsgezellige klas hebben! Tot snel!
Suus
 
He Hallo,

Ben wel weer redelijk bijgekomen. Heb alleen overal nog spierpijn. :grijns: :grijns: Was wel erg lachen. Heb wel zin om te beginnen. Tot snel
Groeten Harmen
 
Terug
Bovenaan