NLS Klas AI0906

Zit ook in de klas van juni! Van de week te horen gekregen dat ik ben aangenomen:)!Medische keuring al gehad? Hoelang duurt het ongeveer voordat je bericht krijgt wanneer je dat kan doen?
 
De medische keuring zul je toch echt zelf moeten regelen. Ik heb in april ofzo selectie gedaan en in mijn brief stond "er wordt contact met je opgenomen". Nooit wat gehoord en ben inmiddels gewoon zelf bij Schiphol naar de medische keuring gegaan. (Ik begin in maart trouwens)
 
zow EINDELIJK iemand die ook in de juni klas zit..
Maar Ik ben van de juni klas naar de juli klas geplaatst omdat ik anders net 2 weken te kort kwam voor mijn natuurkunde..
Maar ik werd op de zelfde dag dat ik hoorde dat ik door de slectie was ook gebeld voor een keuring en heb die ook al achter de rug maar dat was niet op Schiphol maar in Maarsen..
Dus ik kan binne kort al weer een Nieuwe klas bekend maken 0907 hehe..
 
Vraag me trouwens af of de 06 klas niet gewoon hetzelfde is als de mei klas?? :rolleyes: Daar is al wel een topic voor gemaakt en daar zijn een hoop meer reacties te vinden.
 
In de brief die ik kreeg staat dat ik ben ingedeeld voor de klas van juni, lijkt me dat dat wel klopt.. Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor woonruimte in Hoofddorp? Ik hoorde dat dit het best kan via studentenwoningweb, klopt dit?
 
Hee mensen,
Sorry maar ik zit niet meer in de juni klas.
Ben geplaats in de juli klas omdat ik net te kort kwam qua tijd voor mijn natuurkunde..
Maar succes allemaal met de opleiding, zal jullie vast nog wel zien..
Gr.
 
In de brief die ik kreeg staat dat ik ben ingedeeld voor de klas van juni, lijkt me dat dat wel klopt.. Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor woonruimte in Hoofddorp? Ik hoorde dat dit het best kan via studentenwoningweb, klopt dit?

Inderdaad inschrijven via studentenwoningweb. MAAR gelijk naar de NLS bellen voor een urgentie verklaring. Dan omzeil je de wachtrijen;)
 
Terug
Bovenaan