NLS Class 0801

Appel22

New member
Hallo,

Ik heb afgelopen week de selectie voor de NLS doorstaan en positief bericht ontvangen dat ik de opleiding mag volgen. Ik ben ingedeeld in klas 0801 maar nu geplaatst in 0709!

Fijn weekend nog allemaal :airforce: :airforce:

Voor de 0801-gangers -> http://nls0801.hyves.nl/
 
Laatst bewerkt:
zaten de klassen van 2007 allemaal al vol?:S
Ik heb de selectie afgelopen woensdag gedaan en er werd gevraagd wanneer ik graag wilde beginnen, de eerst komende waar een plek vrij was was 0801 en die heb ik dan ook gelijk genomen, heb ook gezegd dat áls er eventueel een plekje eerder vrijkomt dat dat niet mis zou zijn :)..
Dus hierbij kun je idd stellen dat 07 helemaal vol staat :(, maarja geduld is een schone zaak en ik krijg er al hoe meer zin in :rt: .

Kwam het resultaat binnen een week bij jou aan?
Afgelopen woensdag 27 juni heb ik de selectie gedaan, zaterdag 30 juni kreeg ik de brief met het goede nieuws al in huis ;)
 
Wow...die klassen zitten echt heel snel vol nu...zal wel aan het moment van het jaar liggen iedereen klaar met examens enzo!!!
Maar gefeliciteerd in ieder geval, en suc6 met wachten, al hoop ik voor je dat je geluk hebt, had ik ook (van november naar september)
 
inderdaad succes met wachten,
in vind het nu al lang duren (mei --> september :( )

En natuurlijk gefeliciteerd met je aanname :)
 
@ Kaaskopje, zie in je in fo dat je typeratings hoopt te halen na het halen van je ATPL..... Hoop het niet voor je jongen. Dat zou betekenen dat jij minimaal 1500u op een kist van <5700kg hebt rondgevlogen.
Je hebt na het afronden van de opleiding namelijk een CPL met ATPL-theorie. Dit brevet hou je tot je aan de eisen voldoet om een ATPL te halen....

Just so you know.
Greets, PD
 
wordt overigens wel tijd dat er een soort van airco in komt, ik hou wel van lekker warm maar tijdens zo'n test is een beetje verkoeling toch lekker, die kamer is koel die cabine is om in gestoomd te worden xD
 
Had eerst afspraak staan op 5 juli. Laatst telefoontje gehad of 't misschien de 6de kon i.v.m. onderhoud. Dus wie weet :p: :haha:
 
Ben vandaag naar inloopdag van de NLS geweest. Echt inlopen was het niet... Was vijf minuten te laat (OV :o ) en werd raar aangekeken. Kreeg daarna een saaie powerpoint presentatie te zien, vol met marketing. Voor de rest mochten we ook niet verder kijken dan het lokaal waar de presentatie was...
Er vroeg ook iemand wat de NLS nou beter maakt dan de andere vliegscholen, maar daar wilde meneer geen antwoord op geven. Hij wilde de andere scholen publiekelijk niet afkraken maar dat was eigelijk waar ik voor kwam op de inloopdag :haha: .
 
Had eerst afspraak staan op 5 juli. Laatst telefoontje gehad of 't misschien de 6de kon i.v.m. onderhoud. Dus wie weet :p: :haha:
Haha, zou wel lekker zijn voor de mensen die nog moeten :haha:

Ben vandaag naar inloopdag van de NLS geweest. Echt inlopen was het niet... Was vijf minuten te laat (OV :o ) en werd raar aangekeken. Kreeg daarna een saaie powerpoint presentatie te zien, vol met marketing. Voor de rest mochten we ook niet verder kijken dan het lokaal waar de presentatie was...
Er vroeg ook iemand wat de NLS nou beter maakt dan de andere vliegscholen, maar daar wilde meneer geen antwoord op geven. Hij wilde de andere scholen publiekelijk niet afkraken maar dat was eigelijk waar ik voor kwam op de inloopdag :haha: .

Ja, te laat komen is altijd dodelijk maar dat is zeer duidelijk, of het nu je eigen schuld is of van het ov, kun je beter zorge dat je een uur te vroeg bent dan 5 min te laat, doe ik ook altijd :)

Maar dat je zo'n inloopdag had verbaasd me, toen ik er was waren we met z'n 4en, eerst een powerpointpresentatie waar alles naar mijn zeggen goed in uitgelegd was, altijd open voor vragen! alles duidelijk uitgelegd. Erna korte rondleiding door het gebouw, mockups, kantine, kantoor en dat soort dingen, en als mooiste de grote flightsimulatoren (mochten er helaas niet in). Allemaal erg interessant om te zien, zeker toen er een crash gesimuleerd werd en de simulator flink tekeer ging :D.
 
Voor de mensen die al aangenomen zijn.
Hebben jullie trouwens ook de fout in de brief gelezen?
Ik ben volgens de brief ingedeeld in klas AI0701 en de opleiding zal starten op 2 januari 2007.
:1855: :biertje:

Gr.
 
Terug
Bovenaan