NLS 06-07

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Floortjah
  • Startdatum Startdatum
F

Floortjah

Guest
Hey lui, het duurt nog even, maar toch ook vast topicje voor ons :)

Wie heeft er al een kamer? Laat maar horen of er al animo is voor de juli klas,

Greetz
 
Laatst bewerkt:
He,

Geen idee of ik in het goede topic zit (moet haast wel, floortje steelt menig hart van mannen hier..:grijns: )

Ik begin in April bij de CAE/NLS in hoofddorp aan distance learning ATPL. Ik loop t/m augustus samen met de dagklas voor AGK 1 & 2 en na Agustus t/m Feb '07 samen met de avondklas.

Gezien de distance learning zal ik pas rond het einde van de periode een keertje in de school banken zitten, maar misschien wel leuk om alvast met wat mensen in kontakt te komen..

Grtz
M
 
Hey, 06-07 begint in Juni en gaat volgend jaar Maart ongeveer naar Evora geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
ahh.. mixup..

Nee.. ik bezit al reeds de PPL papieren en de beoogde 150 uur..
vandaar dat ik heb besloten naast m'n huidige werk door te gaan met ATPL. De theorie doe ik dus dmv distance, de praktijk doe ik in NL (Seppe)

Maar klinkt wel erg aanlokkelijk.. ;)
 
:) Ingewikkelde constructie hoor :P Maar je komt dus nooit in Beek op school dan lijkt me ??
 
Nee, zie ook je PM van gister...
Ik dacht nl. dat de NLS ook in hoofddorp zit... vandaar dat ik het zo vreemd vindt dat je voor een kamer in beek gaat..:confused:

Maar begrijp dat je de integrated doet, da's inderdaad wat anders.. maar het eindresultaat toch hopelijk het zelfde :cool:

Maar het is een klein wereldje, dus wie weet.. :radar:
 
he floor,

gezellig dat je ons gaat joinen op de nls. zit er zelf nu 3 weekjes alweer. succes met de financiering het het zoeken van een huisje.

bram.
 
NLS06-07

NLS06-07

Hey allen,

tja ben ook één van de gelukkigen, zit ook in de juli-klas moet alleen nof effe het financiële plaatje rondbreien en een kamertje zoeken. Heeft nog iemand een leuk kamertje voor mij?

Succes voor diegene die ook nog druk moeten zoeken.
 
Hehehe, eindelijk weer een nieuwe :)

We zijn volgens mij nu met zn 5en, schiet al een beetje op!

Wij moeten ook nog financien regelen, kamer kan ik je helaas niet bieden.. als ik jou was zal ik van de kamerlijst die je van cremers hebt gekregen wel iets in beek uitzoeken, want daar zit het grootste gedeelte van 06-07 tot nu toe :)

Laat anders ff je msn adres achter, is wel leuk misschien.

Groetjes, Floortje
 
Hoi Floortje,

ja heb die gigantische waslijst van mevrouw Cremer al gehad, moet alleen nog effe rondbellen.

Oja msn: [email protected], beetje oud mail-adres uit de tijd dat ik nog in australië zat, maar ja zal binnenkort wel zo'n cool e-mail adres verzinnen.

Ken je al veel 06-07'ers?
Greets
 
Terug
Bovenaan