NLS 0112

mnoel

New member
Hallo, ik ben net aangenomen bij de NLS voor de klas AI1201. Zijn er nog meer aangenomen kandidaten voor deze opleiding? Ik hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Je bent er vroeg bij zie ik, dus waarschijnlijk duurt het nog eventjes voordat de rest iets van zich laat horen. Leuk dat je NLS gaat doen. Ik zit in AI1109, dus begin ietsje eerder.
 
Nou er was nog 1 plekje in de November klas toen ik mocht kiezen.. Maar ik heb er voor gekozen in Januari te beginnen. Kan ik nog even een half jaartje genieten van de vrije tijd en daarna vol aan de slag!

Ik ben benieuwd.
 
Nou er was nog 1 plekje in de November klas toen ik mocht kiezen.. Maar ik heb er voor gekozen in Januari te beginnen. Kan ik nog even een half jaartje genieten van de vrije tijd en daarna vol aan de slag!

Ik ben benieuwd.

Ik zou zeggen gebruik je tijd goed. Want tijdens de theorie ga je geen-tot weinig tijd voor jezelf overhouden. : )
 
Zouden jullie ook niet even HIER solliciteren als de aanmelding open gaat?

Voor je uberhaupt aan een zelf-betaalde-zonder-enige-baangarantie-opleiding begint?
 
Op dit moment klas AI1203 maar moet nog natuurkunde en medische keuring doen. Keuring staat gepland op 1 september en waarschijnlijk rond ik natuurkunde eind november af. Dan kan ik naar alle waarschijnlijkheid in de klas van januari beginnen.
 
Zouden jullie ook niet even HIER solliciteren als de aanmelding open gaat?

Voor je uberhaupt aan een zelf-betaalde-zonder-enige-baangarantie-opleiding begint?

Ja ik zou daar graag willen beginnen. Maar hoe kom ik in vredesnaam aan een werk en woon vergunning in de UK en hoe zit het met de selecties.. Zijn die allemaal in Engeland?
 
Ja ik zou daar graag willen beginnen. Maar hoe kom ik in vredesnaam aan een werk en woon vergunning in de UK en hoe zit het met de selecties.. Zijn die allemaal in Engeland?

Mag ik echt eens vragen hoe oud u bent? Sedert de EU mag een Nederlander in de UK werken, in België, in Frankrijk (in eender welk EU land) en omgekeerd. Dat is toch een van de voordelen van de EU dacht ik?
 
Mag ik echt eens vragen hoe oud u bent? Sedert de EU mag een Nederlander in de UK werken, in België, in Frankrijk (in eender welk EU land) en omgekeerd. Dat is toch een van de voordelen van de EU dacht ik?

zou heel goed kunnen geen idee. Ik ben 18 jaar oud hoezo?
 
zou heel goed kunnen geen idee. Ik ben 18 jaar oud hoezo?

Omdat de EU al langer bestaat dan jij zelf en je dat kennelijk nog niet weet? En je subject title zegt nu dat je gaat beginnen in de december 2001 klas? Er wordt op gewezen en dan heb je het nog niet door? Er wordt een degelijke sponsorship opleiding voor BA gelinked en jij vraagt je verontwaardigd af of de selecties in de UK zijn? Vandaar dat getwijfeld wordt of je uberhaupt wel oud genoeg bent om aan de middelbare school te beginnen. Dude, seriously, werk jezelf niet in de schulden. Ik krijg niet de indruk dat jij die ooit als vliegenier af zal kunnen betalen.
 
Omdat de EU al langer bestaat dan jij zelf en je dat kennelijk nog niet weet? En je subject title zegt nu dat je gaat beginnen in de december 2001 klas? Er wordt op gewezen en dan heb je het nog niet door? Er wordt een degelijke sponsorship opleiding voor BA gelinked en jij vraagt je verontwaardigd af of de selecties in de UK zijn? Vandaar dat getwijfeld wordt of je uberhaupt wel oud genoeg bent om aan de middelbare school te beginnen. Dude, seriously, werk jezelf niet in de schulden. Ik krijg niet de indruk dat jij die ooit als vliegenier af zal kunnen betalen.

1 ik kan het subject niet meer veranderen en in het onderwerp van mijn 1e bericht staat het goed. ik heb het proberen te veranderen maar op een een of andere manier gaat dat niet.

2 ik vind het allemaal een beetje vreemd hoe jullie reageren op een vraag van mij. Het is niet vanzelf sprekend dat een selectie van een Engels bedrijf zich ook daadwerkelijk in Engeland afspeelt. Ik kom niet uit de vliegwereld en daarom vraag ik het ook. In mijn omgeving is het heel normaal dat je een selectie niet perse in het land van het bedrijf doet maar goed. Dan weet ik dat nu.

3 Je kan zeggen wat je wilt over de EU maar het is niet waar dat iedereen zorgeloos kan gaan werken en wonen helaas zitten daar altijd nog wat obstakels bij. Maar goed ik neem het dan van jullie aan dat het inderdaad geen probleem is zoals ik jullie hoor. ik zag alleen dit staan: ''Do you hold a valid passport, have the ability to travel globally without restriction, and also have the right to live and work in the UK?'' dus ik stel gewoon weer een vraag. En weer bedankt voor de ''aardige'' uitleg.

ten slot zou ik dus inderdaad misschien eens moeten kijken voor een sponsorship. Wat ik nu ook vol op aan het doen ben. Want dat krabbeltje is nog niet officieel gezet. ik blijf jullie lekker volgen...
 
Werken in de EU is niet zo zwart wit als sommige individuen hier denken. Ken mensen met een werkvergunning voor in Nederland welke dan weer niet achter de doune tewerkgesteld kunnen worden daar ze nog geen 5 jaar in Nederland verblijven. Ook een mooie, na 3 jaar een Nederlands paspoort gekregen, en dan alsnog niet aan de 5 jaars eis voor de veiligehids screening voldoen. Wie het weet mag het zeggen.
 
Wel hier in België is het allessinds zo dat iedereen uit de EU (behalve Roemenië en Bulgarije dacht ik) géén arbeiderskaart moeten bezitten om te mogen werken voor een bedrijf in België.
 
Werken in de EU is niet zo zwart wit als sommige individuen hier denken. Ken mensen met een werkvergunning voor in Nederland welke dan weer niet achter de doune tewerkgesteld kunnen worden daar ze nog geen 5 jaar in Nederland verblijven. Ook een mooie, na 3 jaar een Nederlands paspoort gekregen, en dan alsnog niet aan de 5 jaars eis voor de veiligehids screening voldoen. Wie het weet mag het zeggen.

Daar heb je helemaal gelijk in. Echter als jij niet voldoet aan de eisen van BA, dan voldoe je dus ook niet aan de eisen om na je opleiding in Nederland een baan te vinden. Kortom dan zou je wellicht ook niet aan een opleiding moeten beginnen die je 150.000 euro kost en waar je daarna niets aan hebt. :confused:

(Om in Nederland bij een airline te werken, moet je ook zonder restricties kunnen reizen en werken. Ook dan moet je door de airside-security check komen. Dus leg jij nog even uit wie in Nederland wel aan deze opleiding zou moeten willen beginnen, als hij op dit soort gronden niet aan het BA sponsorship kan beginnen.)
 
Terug
Bovenaan