Tips zijn van harte welkom! Ik heb drie jaar geleden da marathon gelopen in 3 uur en 58 minuten en een paar seconden! November dit jaar ga ik er weer heen (heb al vrij geregeld met m'n baas) en dit keer wil ik onder de 3 uur en 30 minuten uitkomen! Ben al heel lang ervoor aan het trainen, maar heb je nog tips ofzo ? Hoe zag jouw trainingsschema eruit? Als ik tijd heb probeer ik 4 keer in de week te fitnessen (of het nou bij ons in de sportschool is of ergens in een gym in een hotel waar dan ook, maakt niet uit). 3 keer per week in de ochtend hardlopen mits het weer het toelaat (ga niet in de regen en de vorst hardlopen) en de rest rust.
Dit doe ik zo nu en dan:
Workout
Day 1
30 Mins. Crosstrainer
1.5 Hrs. Weights:
Chest and Back
Incline Bench Press
Laying Down Flyes
Seated Chest Abduction
Seated Row Cable
Wide Grip Pull Down
Lower Back Extensions
Crunches (normal, reverse, side)
Day 2
30 Mins. Crosstrainer
1.5 Hrs. Weights:
Biceps and Triceps
Standing Dumbell Curl
Cable Curls
Preacher Curl
Overhead Dumbell Raise
Straight Bar Cable Pull Down
French Press
Day 3
30 Mins. Crosstrainer
1.5 Hrs. Weights:
Shoulders
Dumbell Shoulder Press
Lateral Dumbell Raise
Rear Delt Abductions
Barbell Shrugs
Day 4
1 Hour Cross Trainer
Abdominal (sit ups)
En dan probeer ik elke ochtend om 7am (vaak in de zomer) te hardlopen mits het niet regent of vriest.
Ik heb trouwens ook het boek '' The Looniness of the long distance runner'' standaard in m'n flight bag. Leuk boek om te lezen!
Ben wel benieuwd naar jouw ervaring!
O ja, ik ga deze zomer van Parijs naar Amsterdam fietsen, ook goed ter voorbereiding natuurlijk!

:
EDIT: Dit schema is overigens een copy past van een zeer handig workout boekje waar ik me altijd streng aan probeer te houden en wederom vast onderdeel geworden is in m'n flight bag :grijns:
EDIT2: Mochten er meerdere Airworkers er een jaarlijks evenement van maken, is het gelijk een mooi excuus om elkaar op te zoeken en paar slokken bier met elkaar te gaan drinken