Nederlanders bij WizzAir?

Outer Marker

New member
Hallo!

Zitten er Nederlanders bij WizzAir?

Ik begin 31ste met mijn TR in Madrid en het zou leuk zijn om met de Nederlanders bij Wizz in contact te komen!

PM me

OM
 
zitten behoorlijk veel.

ik ken helaas alleen ex wizz mensen.. dus kan je er niet mee helpen.
Maar je zit er iig niet alleen! :D
 
Ik geloof dat er nog een aantal Nederlanders bij Wizz zitten, ik heb laatst contact gehad met dfa en heb toen te horen gekregen dat een aantal naar Wizz gegaan was.
 
Ja er zitten nog mensen bij Wizz. 1 ex DNM capt zit er nog.

Ik heb er zelf ook nog een tijd gezeten, alle NL jongens van mijn tijd zijn weg inmiddels m.u.v. 2 of 3 man.

De reden dat we weg zijn gegaan is niet salaris alleen. (arbeidsethos??)

Desalniettemin is Wizz een goede plek om uren te bouwen op een jet waar je iets mee kan.

De ex-Wizz Nederlandsers vliegen nu bij:
-easyJet
-Monarch
-GB Airways
-LTE
 
Was het salaris of de omstandigheden er dan zo slecht?, of is dat echt zoveel beter bij bijv. British?

...ehh ja, Britse carriers zijn de best betalende in Europa....vooral vanwege het pond/euro voordeel ( bijna x 1,5).

Bevalt DTM nog een beetje Sander?

mzzl
 
Hoi B,

Ja het bevalt zeker!! Hoor dat jij het ook naar je zin hebt.


@daan1991

Wizzair is een stepping-stone. Je gaat daar heen om de volgende redenen:
-500uur op een A320 als F/O
-snelle command en dan 500uur als Capt
-omdat niemand anders je wilt hebben
-omdat je niet gevonden wilt worden

En een enkeling blijft hangen aan een Poolse. :)

Het geld is niet goed en de rest is niet om over naar huis te schrijven. Maar je maakt uren op een A320 en je hebt lage kosten van levensonderhoud. Perfect voor een beginner dus.
 
Vriend van me vliegt er. Als je wilt, kan ik wel effe vragen of ik je z'n emailadres kan doorgeven...

gr.
Slim
 
Nou dat vind ik wel erg leuk, als je dat wil doen erg graag!

Maar stel ik ben klaar op de dfa en ga dan soliciteren bij Wizz, moet ik daar dan ook gaan wonen of hoe zijn de omstandigheden daar etc wellicht dat iemand dit kan beantwoorden die er ook gevlogen heeft?
 
Me oude kamergenoot begint in December in Polen, PM je mail anders maar dan zal ik hem doorsturen naar hem :airforce:
 
Terug
Bovenaan