Natuurkunde

DvH

New member
Ik kan in November beginnen bij de NLS, maar ik moet natuurkunde nog halen in de zomer. Is er misschien iemand die dat al heeft gedaan aan de Universiteit van Utrecht en mij kan vertellen wat zijn ervaringen zijn?
 
Ik heb de cursus zelf nog niet gedaan, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken. Echter heb ik louter goede dingen gehoord over dit instituut. Indien je het op havo niveau gaat doen (wat ik verwacht), dan kan je hem het beste bij het JBI doen volgens mij, gezien deze eigenlijk voor vliegopleidingen is.

De zomercursus begint 31 mei, ik sta al ingeschreven, al heb ik nog nergens selecties gedaan. Wie weet tot dan.

FP7
 
Ik volg nu Natuurkunde via de Open Universiteit. Super opleiding. Je kunt het ook op Havo Niveau doen. En volgens mij is het goedkoper dan JBI. Leraar bij OU is heel aardig en neemt echt alle tijd voor je! Ik ben blij dat ik het op deze manier heb gedaan. (weet natuurlijk niet hoe de leraar op JBI is).

Kijk anders even op: www.ou.nl/voorbereidingscursussen
Daar vind je alle Info die je nodig hebt.
Succes alvast met de cursus!
 
Ik ben er op dit moment mee bezig, NLS geeft in ieder geval de voorkeur aan het JBI, in mijn klas (voorjaarscursus) zitten dan ook bijna alleen maar aspirant piloten, de rest van de klas, man of 4 bestaat uit mensen die de medische kant op willen. de cursus wordt in een rap tempo gegeven maar als je alle lessen gewoon volgt en je huiswerk maakt moet dat geen probleem zijn.
 
Terug
Bovenaan