ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero
www.zerohedge.com
En... Het voorwiel van Delta went into alternate roll...
Ik ben een Die Hard Boeing man, maar om heel eerlijk te zijn, sinds 1999 is het een grote puinhoop. De laatste goede Boeings zijn de 737-300/400/500's en eerste 777's. Daarna is het gewoon best wel slecht gesteld met de kwaliteit.
Alle focus op winst en shareholders en cutting corners om kosten te besparen.
De NG was nog redelijk, maar de MAX, gewoon op de schroothoop ermee. Stoppen met productie.
Neem je verlies en accepteer dat je nu 15 Jaar achterloopt op Airbus.
Begin Blanco. Focus op het ontwikkelen van geheel nieuw model voor Medium en Shorthaul. Maar met Cockpit concept a la 787 en 777X zodat je net als bij Airbus korte conversies nodig hebt om er rated op te zijn.
Verder een korte versie van de 787 in de vorm van een -7 met capaciteit wat zo de 225-250 Pax range afdekt.
De nieuwe short medium haul kist van 145 in verschillende versies tot de 224 Paxen met een range a la 320. Wellicht zelfs nog iets verder.
Dit geintje gaat dan zeker een jaar of 10 tot 15 duren, maar je kunt dan weer een tijd voort en kunt dan weer de strijdt aangaan met Airbus.
Op dit moment is Airbus by far superieur in alle opzichten. En dat doet helaas mn Boeing hart veel pijn, maar is nu zo.
Het publieke vertrouwen is onder het vriespunt.
Tot 2000 was de spreuk if it ain't Boeing I ain't going.
2024: If it is Boeing I ain't going.
Boeing, GET YOUR
TOGETHER, en doe eens wat aan je reputatie. Ga weer eens Vliegtuigen bouwen ipv die rommel die er nu geproduceerd wordt.