Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een Die Hard Boeing man, maar om heel eerlijk te zijn, sinds 1999 is het een grote puinhoop. De laatste goede Boeings zijn de 737-300/400/500's en eerste 777's. Daarna is het gewoon best wel slecht gesteld met de kwaliteit.ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
En... Het voorwiel van Delta went into alternate roll...
Ja, dat dus...Boeing dacht de 73 nog wel even door te melken en is in slaap gevallen achter het roer. Volledig verrast door de Neo.
Origineel ontwerp van de 73 was bedoelt voor back country vliegvelden en had een trappetje in de L1 deur.
Boeing had volgens mij beter een 757 NG kunnen bouwen. Staat hoog genoeg op het onderstel voor de zuinige Genex motoren.
Ik vind nog steeds de 75 de mooiste Boeing twin.
Ja zeer begrijpelijk dat je gelukkig bent in de Airbus.@V1Rotate Interessant antwoord. Ik heb zelf de 757 en 767 gevlogen en wat sim tijd op de 73. Ik haatte Airbus toen ik er net op begon. Inmiddels 13 jaar Bus ervaring en ik wil niet meer terug. Airbus heeft niet alleen voor piloten, maar ook voor luchtvaartmaatschappijen een superieur product. Die A321NEO hoef ik niet zonodig te vliegen want die gaat veuls te ver, maar veel maatschappijen zien dit dan weer wel zitten.
Vooral de -300. Wat een KistBoeing dacht de 73 nog wel even door te melken en is in slaap gevallen achter het roer. Volledig verrast door de Neo.
Origineel ontwerp van de 73 was bedoelt voor back country vliegvelden en had een trappetje in de L1 deur.
Boeing had volgens mij beter een 757 NG kunnen bouwen. Staat hoog genoeg op het onderstel voor de zuinige Genex motoren.
Ik vind nog steeds de 75 de mooiste Boeing twin.