Medical in NL

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Beste allemaal,

Iemand tips waar ik het makkelijkste en goedkoopste mijn initiele klas 1 medical kan doen in NL?

Cheerio to all :biertje:
 
AN,

Het zal ongetwijfeld niet de goedkoopste optie zijn maar:
KLM HEALTH SERVICES
TEL +31206493400/ +31206493401 | MOB | FAX +31206493738
EMAIL [email protected] | INTERNET www.klmhealthservices.nl

ik ga hier zelf elk jaar naar toe.

Ik zie dat je aan de andere kant van het water zit, plannen om terug te gaan naar civilization any time soon?

Succes!
 
Voor mij is het ook weer 'die tijd van het jaar'

Kent iemand Omedi? Wil nl graag een keuring in het weekend. En zij zijn op zaterdag ook open.
 
Aeromedical Arnhem

Aeromedical Arnhem

Ter Info;

Heb zojuist bericht gekregen van Aeromedical te Arnhem dat mijn keuring niet door kan gaan ivm een hernia operatie van de keuringsarts.
De arts is zeker 6 weken uit de rolatie !
Ik wens hem veel beterschap !
 
Aah vervelend voor meneer Thissen.. Aardige man..
Valt me wel altijd op dat ze slecht bereikbaar zijn. Gelukkig is de keuring verder goed en goedkoop.
 
Onlangs ook geweest in Arnhem, Thissen zeer vriendelijk. Hopen dat hij snel weer aan de slag kan. Aanrader
 
Aeromedical Arnhem

Aeromedical Arnhem

Latest update !

Zojuist bericht gekregen van Aeromedical dat ze toch bezig zijn (tijdelijk) een plaats vervangend arts te vinden.
Ik heb nu een keuring geregeld in Friesland, maar Arnhem ziet dus toch nog mogelijkheden voor keuringen.
Good luck !
 
Ik heb er mijn laatste medical gedaan. Klein kantoor in hartje amsterdam. De dokter zit al lang in het vak hij komt bij aec vandaan.

Met 150 euro denk ik de goedkoopste.

Geen klachten....
 
Ben in januari bij Medical4Pilots gekeurd. Prima service, vriendelijke arts. En inderdaad in de regio Amsterdam zeker de goedkoopste.
 
Net bij ze geweest. Aardige vent en 2 locaties om uit te kiezen in A'dam en ook nog eens 's avonds open. Zo ver ik kan zien zeker de goedkoopste voor een herkeuring.

Inderdaad zeker een aanrader voor deze prijs.
 
Net bij ze geweest. Aardige vent en 2 locaties om uit te kiezen in A'dam en ook nog eens 's avonds open. Zo ver ik kan zien zeker de goedkoopste voor een herkeuring.

Inderdaad zeker een aanrader voor deze prijs.

Voor 140 Eu mn Herkeuring in Wijnjewoude gedaan bij www.fit-to-fly.nl, maar als je daarvoor zwaar moet omrijden is dat voordeel gauw verdwenen. Maar mocht het wel voordelig zijn , dan zeg ik, zeker doen. Heb al twee keer mijn renewal gedaan bij hem. Zeer tevreden. Geen parkeerkosten zoals in Amsterdam ;) wellicht ;) .
 
Terug
Bovenaan