Alfabouncer
New member
Deze PPL'er is inmiddels de 50 gepasseerd waardoor zijn PPL-LAPL klasse 2 medical nog maar 1 jaar geldig is met PPL licentie, en 2 jaar voor LAPL. Een PPL heeft automatisch ook 'onderliggend' LAPL, dus kan ik vrolijk 2 jaar blijven vliegen.
Waarom zou ik mijn vliegbrevet en medical nog op PPL niveau houden, terwijl ik het hele jaar door rond vlieg in NL, B en D in een C172? Dat kan allemaal ook onder LAPL.
VRAAG:
Iemand serieuze argumenten waarom ik toch beter PPL kan aanhouden?
Of anders gezegd: welke fout bega ik door een stapje terug te doen naar LAPL?
Waarom zou ik mijn vliegbrevet en medical nog op PPL niveau houden, terwijl ik het hele jaar door rond vlieg in NL, B en D in een C172? Dat kan allemaal ook onder LAPL.
VRAAG:
Iemand serieuze argumenten waarom ik toch beter PPL kan aanhouden?
Of anders gezegd: welke fout bega ik door een stapje terug te doen naar LAPL?