Beste allen,
Momenteel sta ik op het punt om aan te vangen met mijn ME/IR/CPL. Ik ben van plan om daarna de Ryanair mentoured MCC/APS bij AFA te doen om vervolgens daar te solliciteren (als ze nog aannemen begin februari natuurlijk). Mijn vraag is of de keuze van de vliegschool waar je de ME/IR/CPL doet invloed heeft op je baankans. Ik sta voor de keuze om bij een gerenommeerde school in zuid europa te gaan beginnen of een minder bekende, kleinere (maar wel lang trackrecord) school in Oost-Europa te beginnen. De zuid Europese school zit in de hoogste prijsklasse en de oost Europese in de lage prijsklasse. Het verschilt al met al zo'n 12k; niet mals dus.
Ik ben bij beide scholen geweest en heb van beide scholen studenten gesproken, het gaat mij echt om het feit of het bovenstaande invloed heeft op je baankans ondanks dat ik na de opleiding hoe dan ook de MCC/APS (Ryanair mentoren) wil volgen.
Alvast dank voor de feedback!
Momenteel sta ik op het punt om aan te vangen met mijn ME/IR/CPL. Ik ben van plan om daarna de Ryanair mentoured MCC/APS bij AFA te doen om vervolgens daar te solliciteren (als ze nog aannemen begin februari natuurlijk). Mijn vraag is of de keuze van de vliegschool waar je de ME/IR/CPL doet invloed heeft op je baankans. Ik sta voor de keuze om bij een gerenommeerde school in zuid europa te gaan beginnen of een minder bekende, kleinere (maar wel lang trackrecord) school in Oost-Europa te beginnen. De zuid Europese school zit in de hoogste prijsklasse en de oost Europese in de lage prijsklasse. Het verschilt al met al zo'n 12k; niet mals dus.
Ik ben bij beide scholen geweest en heb van beide scholen studenten gesproken, het gaat mij echt om het feit of het bovenstaande invloed heeft op je baankans ondanks dat ik na de opleiding hoe dan ook de MCC/APS (Ryanair mentoren) wil volgen.
Alvast dank voor de feedback!