Gozers,
Vraagje, ik doe het nu al jaren en volgens mij heb ik een complete brainfart maar aan de hand van een posting op een buitelands forum de volgende:
Bij de airline waar ik voor werk ( en bij mijn weten) meeste UER airlines worden NP approaches stabilized gevlogen. Danwel met VS of met VNAV. De MDA wordt beschouwd als een DH. Echter de DH is precies dat, een DH, dus tijdens de GA kun je er onder "dippen". Een MDA echter is echt een minimum descent altitude, je mag er niet onder komen. is volgens mij een bust. Hoe kun je een stabilized app vliegen en de MDA als een DH beschouwen zonder er onder te komen tijdens een GA?
Meeste foreign operators gebruiken een MDA +50 ft. Ik heb hier echter nog niet over gehoord bij de 2 NL Mij waar ik voor (heb gevlogen) vlieg.
Ik wil de vraag emailen naar Flight technical maar niet kompleet dom overkomen dus vandaar de vraag hoe andere NL mij hier mee omgaan.
Alvast bedankt
Vraagje, ik doe het nu al jaren en volgens mij heb ik een complete brainfart maar aan de hand van een posting op een buitelands forum de volgende:
Bij de airline waar ik voor werk ( en bij mijn weten) meeste UER airlines worden NP approaches stabilized gevlogen. Danwel met VS of met VNAV. De MDA wordt beschouwd als een DH. Echter de DH is precies dat, een DH, dus tijdens de GA kun je er onder "dippen". Een MDA echter is echt een minimum descent altitude, je mag er niet onder komen. is volgens mij een bust. Hoe kun je een stabilized app vliegen en de MDA als een DH beschouwen zonder er onder te komen tijdens een GA?
Meeste foreign operators gebruiken een MDA +50 ft. Ik heb hier echter nog niet over gehoord bij de 2 NL Mij waar ik voor (heb gevlogen) vlieg.
Ik wil de vraag emailen naar Flight technical maar niet kompleet dom overkomen dus vandaar de vraag hoe andere NL mij hier mee omgaan.
Alvast bedankt