Martinair Vliegschool & Avanti Air

ATR Driver

New member
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat er contact is geweest tussen de Martinair vliegschool en Avanti Air in Duitsland(zie ook luchtvaart Algemeen - Avanti Air en Nederlanders) voor het plaatsen van net afgestudeerde piloten/het doen van een ervaringsprogramma. Weet iemand daar al iets meer van en/of wordt dat reeds bij Martinair aangeboden.
 
Hoi ATR driver,


Zou me sterk verwonderen. ATR copiloten op de markt slinkt wel; laat staan captains....Waar werk je zelf?
Groeten

S-tail
 
Ik werk zefl bij Avanti Air en heb het bericht intern opgevangen.
Ik weet ook niet of dat men erop ingaat. Bij Avanti Air weet men echter niet waar men het personeel vandaan moet halen.
 
ja, haha, maar die willen niet zelf hun type betalen waarschijnlijk...zo kan ik ook zeggen dat er een piloten tekort is.

Cheers!
 
Ervaring opdoen met betalende passagiers achterin hoor je voor betaald te krijgen, niet zelf voor te betalen...

(incomming...)
 
Ik ken de voorwaarden niet. Tot nog toe krijgt iedereen geld bij Avanti Air.
Er zijn diverse mogelijkheden te bedenken voor mensen welke voor beide kanten bevredigend is. De vraag van het topic was echter of dat het eigenlijk wel waar is en daar heeft nog niemand een antwoord op kunnen geven ........
 
Terug
Bovenaan