Maatje gezocht voor simsessie

dion38

New member
Hallo allemaal.
Ik zoek `n maatje om `n sim sessie te :)doen zal rond januari worden wat ik wil gaan doen is `n engine failure at V1.
Ik ben zelf geen piloot zou het graag zijn maar ivm kans op `n baan zeer klein is nouja 0 ook mijn leefdtijd 38.
Dus hou het bij hobby met net iets meer ik ben zelf vaak bezig met de cbt en de boeken atpl alsmede ppl en vlieg vaak in de sim alsmede in `n cesna.

Groeten Guillaume
 
Hi Dion,

Misschien ben je er al bekend mee maar neem een contact op met prosim4u. Die doen ontzettend veel voor flightsimmers. Hebben daar ook een 737/cessna sim staan en ze geven regelmatig cursussen voor alle niveaus. De oplossing voor fs mensen die een stap verder willen! Tuurlijk kan je ook voor de spl sims gaan maar dan kan je die in de buidel tasten.


Succes
 
dank voor jullie reaktie ik heb nu 10 uur sim erop zitten 4 uur bij simcenter in lelystad en 6 uur bij simflying.
Vliegen op je pc is ook leuk maar er gaat niks boven het echte werk( sim )het vliegen gaat me goed af ik ben nu meer het handvliegen aan het oefenen en het lijkt me gaaf om `n engine failure te doen nou ja proberen theoretisch weet ik wat ik moet doen nu nog de praktijk. zodoende deze oproep.

Groetjes guillaume:yeehaa:
 
Moet er ook in de kosten gedeeld worden? Zo niet, ik doe graag een sessie met je mee (heb voor mijn werkgever al genoeg simsessies betaald, ga het voor de lol niet weer doen ;))
Positief: je hoeft niet voor mijn tijd te betalen ;)
 
Bij simcenter kost 90 min 299 ik hoop in december voor 200 en dat delen door 3 n collega gaat mee.meer om zoeen sessie tebeleven. Dus het vliegen komt op ons dan neer.
Groetjes guillaume
 
Opzich.heb ik er geen probleem mee om de kosten tedragen bij simflying heb je al n sessie voor 109 voor 90 min. Het belangrijkste is dat er iemand meegaat die weet hoe te handelen ivm n engine failure daar leer ik dan ook
weer van
 
Guillaume

pm mij maar even, ik zit zeer regelmatig in de sim en er is in komende
weken vast wel ergens een gaatje van 30min ofzo die je kan gebruiken
(for free dan natuurlijk)
(moet je dan wel voor naar ams/spl-oost rijden natuurlijk)
 
Hoi je hebt `n pm en natuurlijk wil ik dat je bedoelt de sim op schiphol oost?:yeehaa:.
Als dat zo is geen probleem ik woon zelf in amsterdam
 
buddies

buddies

Heeft er nog iemand anders Luxair grading eind deze maand/begin volgende? Ben nog op zoek naar een simbuddy voor één of een paar sessies. PM will do!
-A
 
Terug
Bovenaan