Luxair Info

Xelcia

New member
Hallo Luitjes,

ik ben opzoek naar info over Luxair (niet die je van de website kan krijgen)
met name interviews. Zoals het er naar uit ziet ben ik daar begin Maart aan
de beurt en wil me zo goed mogelijk voorbereiden. De algemene info over
de Airline heb ik al, ben meer opzoek naar Procedures die zij gebruiken,
misschien wat vragen die ze stellen tijdens interviews etc, the usual stuff.
Alvast bedankt voor de info, als ik iets vind, staat het in deze thread

Greets,

Xelcia :p:
 
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en uitgevonden dat Boyashaka daar net is aangenomen... Misschien kan hij jou wel helpen.
Het schijnt dat ze graag willen weten waarom je in Godsnaam wil verkassen naar LUX en of je dan ook werkelijk wil blijven..
Verder zoeken ze gewoon enthousiaste jongens en meiden die het voor elkaar krijgen door die hele DLR mangel te geraken!
Succes ermee.
 
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en uitgevonden dat Boyashaka daar net is aangenomen... Misschien kan hij jou wel helpen.
Het schijnt dat ze graag willen weten waarom je in Godsnaam wil verkassen naar LUX en of je dan ook werkelijk wil blijven..
Verder zoeken ze gewoon enthousiaste jongens en meiden die het voor elkaar krijgen door die hele DLR mangel te geraken!
Succes ermee.

:grijns: :grijns: :grijns:
 
Zo, tijd om dit topic weer eens wat in beweging te brengen, ;)

Ik mag binnenkort op audiëntie komen in luxemburg, en zou graag nog wat meer informatie vinden, over het bedrijf zelf. Natuurlijk in de kennisbank gekeken en daar veel uit gehaald (selectie end), nog mijn dank daarvoor! Nu was ik nog op zoek naar mensen die mij wat info kunnen geven wat voor bedrijf het is, qua werksfeer end. alle info is welkom!

thanks :biertje:

SB
 
Terug
Bovenaan