Xolon
New member
Sinds deze week ben ik druk bezig om door die berg formulieren weg te werken die je van alle kanten krijgt opgestuurd. Tussen de contracten, security check en ID pas aanvragen moet je ook de bekende Ltd company aanvragen. Nu geeft BRK een lijst van goedgekeurde accountants en nu vroeg ik mij af waarom jullie (RYR piloten met een ltd. company) voor accountant X zijn gegaan?
De lijst van accountants:
- McNamara and Associates
- CXC Consultants Exchange
- Scanlon Associates
- O’Connor and Associates
Ik heb met enige regelmaat de naam CXC, maar heb nog geen andere naam voorbij zien komen. Nu kan ik ook wel blindelings naar CXC stappen, maar er moet toch wel een reden zijn waarom de meeste bij CXC zitten? O'Connor & Associates ´oogt´ ook niet verkeerd..
Hoop dat jullie mij wat info hierover kunnen geven, ga zelf deze week sowieso nog even een belrondje inplannen.
Edit:
Vergeten dat er hier al een half topic over bestaat, post mag hierin verplaatst worden door een mod.
De lijst van accountants:
- McNamara and Associates
- CXC Consultants Exchange
- Scanlon Associates
- O’Connor and Associates
Ik heb met enige regelmaat de naam CXC, maar heb nog geen andere naam voorbij zien komen. Nu kan ik ook wel blindelings naar CXC stappen, maar er moet toch wel een reden zijn waarom de meeste bij CXC zitten? O'Connor & Associates ´oogt´ ook niet verkeerd..
Hoop dat jullie mij wat info hierover kunnen geven, ga zelf deze week sowieso nog even een belrondje inplannen.
Edit:
Vergeten dat er hier al een half topic over bestaat, post mag hierin verplaatst worden door een mod.
Laatst bewerkt: