Lowrance 2000C

N2024

Well-known member
Al geruime tijd heb ik een GPS van Lowrance. Dit is de 2000C. Hier zit een kaartje met Terrain Avoidance in. Dit is een verrekte handig geval, vandaar dat een collega vlieger hetzelfde kaartje wilt voor in zijn zelfde GPS. Weet iemand hoe je hier aan komt? Je kunt hem (hebben we al geprobeerd natuurlijk) niet kopieren.

Op het net wordt nog met deze GPS geadverteerd door de fabrikant zelf. Bij de verdelers zie je echter staan dat het apparaat niet meer gemaakt wordt. Het bedrijf waar ik `m ooit gekocht heb (Vliegwerk Holland) zegt ook dat `t ie niet meer leverbaar is. Ik snap `m dus even niet. Het gaat over onderstaand ding. Wie weet dat het kaartje nog wel beschikbaar is ergens?

cockpitview.jpg
 
Hallo Rudy,

Denk dat er een misverstandje is. Kaartjes zijn er nog wel. Niet via lowrance website maar via http://www.lei-extras.com/store/search.asp?SearchType=Unit&Unit=AirMap+2000C

Wel is het zo dat de kaartje inderdaad beveiligd zijn tegen kopieëren, en het samenvoegen van twee databases zoals de fabrikant suggereert, niet gaat, of althans daar geven ze zelf tegenstrijdige instructies voor.

Met vriendelijke groeten en fijn weekend,

Jesse
 
Ha die Jesse,

Leuk dat je reageert, maar dat zijn de updates. Arnoud had dat al geprobeerd, maar er zit dan geen Terrain informatie bij en dat heb ik wel op mijn eigen kaartje. Heb jij trouwens niet toevallig nog het doosje van de GPS van mij liggen met snoeren e.d. er in voor de updates?

Fijn weekend!
 
Terug
Bovenaan