Oldcherokee
Expert
Wie kan gebruikt LogTenPro en weet hoe je de CEMAS staten, uren en data , kan invoeren ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat maakt je logboek nog steeds niet compleet en correct. Het koppelt je hooguit aan een registratie op een datum met een X vliegtijd (klopt die vliegtijd altijd op die computer uitdraai?).Ik had eenzelfde soort probleem..... LogTenPro heeft toen alles geconverteerd voor me naar een readable format voor LogTenPro. Dit scheelde mij 6 jaar logbook data overtikken...
Hoeveel kost LTP tegenwoordig? En het abonnement, wat krijg je daarvoor? Kosten abonnenement?Logten Pro is nu wel beetje doorgeslagen mijns inzien. Hun nieuwe pakketen met abonnementen maakte een al relatief duur product nog duurder. Ik gebruik daarom dus nog steeds versie 6.
Je bent niet erg goed op de hoogte.Dag/nacht uren gebeurd automstisch, starts/landingen is 1 per sector (als je er van uit gaat dat een start/ldg alleen telt als PF natuurlijk niet. Ik houdt dat niet bij en dus ook mijn starts/ldg niet, behalve bij Cat3 of MA). Funcie weet je zelf wel en is achteraf in te voeren. JAA logboek heeft geen header voor PM/PF.
Het is hetzelfde als wanneer je vlucht 1 uur heeft geduurd en je dat niet meer zeker weet en dan maar 55 minuten logt om niet 'teveel' te loggen. Die entry is dus niet waarheidsgetrouw en dus formeel een vervalsing van het logboek.