logofilmpje 6-2

VTC

New member
Ongekend fraai .

Naast de bezetting van 6-2 ( er wordt gefluisterd in de Oscar-wandelgangen)

het veelbelovende debuut van Maxine Verhagen en de minister president J.P :boring: Balkenende (niet onaardig):biertje:
 
Na het zien van het filmpje snap ik nog steeds niet wat er wordt bedoeld met logofilmpje 6-2 :S Of moet je daar gay voor zijn om het te snappen :grijns:

vind het filmpje ook maar een beetje vies...
 
Jesus idd TE VEEL vrije tijd daar op de KLS. Don't quit your day job en wordt cameraman ofzo.

ps: (FD en ik hebben dus ook teveel vrije tijd,omdat we uberhaupt de videos zitten te bekijken, maar wij zitten ons te vervelen op de layovers :grijns: )
 
mwa moet eerlijk zeggen dat ik 'm steeds een stukje doorgespoeld heb. 3x 9 minuten is me teveel van 't goede.

Heerlijk filmpje mannen. Lag dubbel hier.... Zoals flyhigh al aangaf; bedankt voor de lol op een saaie overnight...

FD
 
Laatst bewerkt:
Zooowh super filmpje jongens! Haha ook leuk om mijn ijsbaantje eens te zien op video:D Helaaml geweldig en wat een werk zit er in! Maar met geweldig resultaat ;)
 
Goed gedaan!
Dus er is een interessegroep die het opneemt met Den Haag over aftrek studiekosten, studiefinanciering, belastbaarheid IPBen etc..:eek!:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan