Logboeksoftware

Joozd

New member
Ik ben een beetje klaar met alles wat met apple te maken heeft - logten heeft eindelijk de icloud update doorgezet,maar nu moet ik een nieuwe macbook kopen wil ik daar iets aan hebben omdat deze alleen met mountain lion werkt, die het weer niet op mijn oude macbook doet. Omdat ik duizend euro wat veel vind voor een klein beetje extra functionaliteit in mijn logboek (ik gebruik die macbook nergens anders meer voor) was ik benieuwd naar alternatieven - liefst werkend onder windows.

Gooit dus vooral uw ervaringen met logboeksoftware hier op - als het een ipad versie heeft die met een windows versie kan praten, en een vergelijkbare functionaliteit als logten pro heeft, dan zou ik bijvoorbeeld nogal tamelijk gelukkig worden!

Kusje,
Joozd
 
Safelog, inmiddels ook voor alle platformen beschikbaar. Synchronisatie via eigen servers, dus niet afhankelijk van icloud.
 
Mccpilotlog! Werkt perfect onder Windows/Android/IOS. Binnenkort ook een Mac versie.

Eenmalige aanschafkosten (enterprise edition) en dan ben je voor de rest van je carriere voorzien ;)
 
Mccpilotlog! Werkt perfect onder Windows/Android/IOS. Binnenkort ook een Mac versie.

Eenmalige aanschafkosten (enterprise edition) en dan ben je voor de rest van je carriere voorzien ;)

+1, al jaren mijn manier van loggen.
En zoals zweuvert zegt, op de meeste systemen werkt het.
 
Nadeel van mccPilotlog is dat het niet web-based is dus even snel op PC van de vliegclub of verhuurbedrijf logboek invullen is er niet bij.
 
Nadeel van mccPilotlog is dat het niet web-based is dus even snel op PC van de vliegclub of verhuurbedrijf logboek invullen is er niet bij.

Het werkt ook op Iphone Ipad of Android dus bij de vliegclub/verhuurbedrijf even op je telefoon invullen en klaar!
 
Ik ben zojuist overgestapt van Safelog naar MCC. Mijn abo loopt af volgend jaar en vind het prettig dat mcc een one time payment only heeft. Daarmee ben je klaar en kun je je logbook via AIMS updaten, desnoods van jaren terug. Na meerdere emails (jaren terug) is safelog nog steeds niet zover, plus dat ze je qua data bij je ballen hebben....

€69 klaar
 
Zelfs overgestapt van mccPilotlog naar Logten afgelopen jaar omdat ik van een windows computer naar een OSX computer ging. Ben altijd zeer happy geweest met mccPilotlog en kan je die dan ook van harte aanraden!
 
Ja, ik sta dus op de punt dat ik weer $100 voor de Logten Pro moet betalen, heb er beetje genoeg van gehad.

Plus het lijkt dat mccPilotlog alles vanuit de AIMS kunt halen... Is dat zo?

Sta echt op de punt mccPilotlog te kopen... al heb ik geen Windows.

OM

Zelfs overgestapt van mccPilotlog naar Logten afgelopen jaar omdat ik van een windows computer naar een OSX computer ging. Ben altijd zeer happy geweest met mccPilotlog en kan je die dan ook van harte aanraden!
 
MccPilotlog werkt nu nog primair op Windows.
Dit wordt dit jaar omgezet naar OSX, maar zal altijd beschikbaar blijven voor Windows systemen.
 
Hier nog een MCC fan.
Vind het erg prettig in gebruik, en helpdesk email service die snel reageert als je vragen hebt.
 
Terug
Bovenaan