Liposuction

Status
Niet open voor verdere reacties.

bse-air

New member
Hoe kenkt men er over bij AMS/IVW als een piloot Liposuction wil laten doen. Hoe lang mag hij niet vliegen etc.

Gaarne geen domme grappen maar gewoon een serieus medisch antwoord.

Paul
 
peut zei:
Geen geintjes, dat zou vet gemeen zijn !

Doe niet zo vet lullig!

In plaats van BSE-AIR door dik en dun te steunen moet jij het weer verpesten door dit soort omvangrijke grapjes te maken!

Foei!
 
jôh maak je niet dik, ben je soms dikke vrienden met BSE-air ofzo?

Heeft iemand trouwens ervaring met het opvullen van je lippen en de mening van IVW hierover ?
 
Trouwens... iemand die ik ken wil zich tot vrouw laten ombouwen...

Zijn er mensen op dit PBB die daar ervaring mee hebben vwb de medical? Kan dat zomaar? Of is dit een probleem voor IVW!!

;)
 
Ghehehe, wat maken jullie een dik vet gemene grappen!! Het is echter wel degelijk een serieus verzoek om informatie hoor!! :haha:

No kidding, tijdens mijn Class1 keuring zei de arts dat er mensen waren die na het vliegtraject in amerika erg aangekomen waren, die moest hij dus meteen afkeuren. Er was zelfs iemand die van 75 kg naar 130 kg was gegaan:1855: Maar weet je wel zeker dat liposuctie de oplossing is? Misschien moet je gewoon op dieet en gaan hardlopen door het vliegtuig ofzo... Ghehe, al die passagiers zo van:'wat rent die piloot dan door het gangpad?':niet_bli:
 
Okki zei:
En dat trimwieltje maar zwoegen om die kist in trim te houden :1855:

Jongeman!! Heb jij wel opgelet bij mass & balance?! Je zorgt gewoon dat de allerdikste passagiers achterin gaan zitten :haha:
 
bse-air zei:
Hoe kenkt men er over .

Kun je nu al niet meer praten !!!! :D

Ok, OK.... I'll bite my lips :D

ehmmm ok bedoel, zal verder geen BS meer over mn lippen laten vloeien :D

Voor de rest.... Bel het IVW tussen 11 en 2, daar kom je verder mee ! :D

FD
 
Ik bijt op m'n tong, maar ik doe m'n best geen foute grappen te maken. :D

Okkie zei:
Trouwens... iemand die ik ken wil zich tot vrouw laten ombouwen...

Zijn er mensen op dit PBB die daar ervaring mee hebben vwb de medical? Kan dat zomaar? Of is dit een probleem voor IVW!!

Ik weet dat er bij LH een transsexueel vliegt. Of behalve de bovenkant, ook de onderkant is 'aangepast', weet ik niet.

Kan het me niet voorstellen, een piloot zonder ballen met een Class 1 Medical :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan